Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 1.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 2.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 3.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 4.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 5.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 6.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 7.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 8.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 9.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 10.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 11.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 12.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 13.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 14.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 15.
  • Реферат 'Konkurence degvielas tirgū Latvijā', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads   
2.  Konkurence, tās termini, īss apskats   
3.  Patērētāji un konkurence   
4.  Vispārējs degvielas tirgus raksturojums   
5.  Degvielas mazumtirdzniecības tirgus attīstība   
6.  Konkurence degvielas tirgū   
6.1.  degvielas cenu struktūra un veidošanās   
6.2.  naftas rezervju izveides problēma   
6.3.  degvielas piegādātāji   
6.4.  konkurences padomes nozīme degvielas tirgū   
7.  Latvijas lielākie konkurenti degvielas tirgū   
7.1.  SIA „ Latvija Statoil”   
7.1.  SIA „Neste Latvija”   
7.3.  SIA „ LUKoil Baltija R”   
8.  Salīdzinājums- plusi, mīnusi   
8.1.  degvielas uzpildes stacijas   
8.2.  degviela   
8.3.  cena   
8.4.  veikals   
8.4.1.  karstie dzērieni   
8.4.2.  karstās uzkodas   
8.4.3.  WC   
8.5.  iespēja norēķināties   
8.5.1.  ar kredītkartēm   
8.5.2.  skaidru naudu   
8.5.3.  valūtu   
8.5.4.  uzņēmumu kartes   
8.5.5.  privātpersonu atlaižu kartes   
8.6.  papildus pakalpojumi   
Фрагмент работы

Droši vien nebūs daudz tādu, kurus neinteresētu degvielas tirgus un tā cenas. Nebūt nav jābūt autovadītājam, lai saprastu, ka degvielas cenu līmenis ietekmē mūsu visu dzīves dārdzību un kvalitāti, ne tikai autobraucēju.
Visbiežāk šajā sakarā tiek minētas cenas, kuras degvielas uzpildes stacijās tiek vērtētas, gan kā ļoti augstas, gan kā zemas, gan kā tādas, kuras noteikti slēpj degvielas tirgotāju slepenus nodomus. Protams, katram komersantam ir savi plāni, kuri ir vērsti uz peļņas iegūšanu, un tieši tāpēc tie turēti kā komercnoslēpumi. Tas tirgus ekonomikā ir normāli.
Šī darba galvenais uzdevums ir izpētīt ar kādiem līdzekļiem valsts lielākie degvielas tirgotāji cīnās par savu vietu zem saules, ar kādiem līdzekļiem un plaša patēriņa precēm piesaista patērētājus, jo tieši patērētāji ar savu izvēli nosaka tirgus līderi. Ņemot vērā, mūsdienu cilvēka steigu un aizņemtību, daudzi degvielas tirgotāji savos veikalos ieviesuši kafijas automātus un veikala plauktus ar uzkodām un cepumiem. Un visas šīs preces lieliski noder gan potenciālo klientu piesaistīšanai, gan peļņas ieguvei. Cilvēkiem vispār patīk noteiktība un lietu sakārtotība, līdz ar to cilvēkam patīk iepirkties vienā vietā, pat vienā un tajā pašā degvielas uzpildes stacijā ( turpmāk tekstā DUS), jo viņš jau zina kur kas atrodas un nav jātērē savs laiks preču meklējumos. un tieši tāpēc katrs tirgotājs cenšas piesaistīt arvien jaunus un jaunus klientus, kas laika gaitā varētu kļūt par pastāvīgajiem pircējiem.
Un no šīs savstarpējās sacensības ieguvējs pats patērētājs, jo tieši konkurences dēļ tirgū ienāk jauni produkti un pakalpojumi.
Lai labāk varētu uzrakstīt šo darbu, es bieži iegriezos vienā vai otrā DUS, lai iepazītos un novērtētu piedāvāto preču klāstu un kvalitāti. Daudz palīdzēja tas, ka pati strādāju vienā no vadošajiem degvielas tirgotājiem un izprotu situāciju, katrs mūsu klients ir svarīgs, jo, ja tā var teikt, viņš ar savu iztērēto naudu maksā mums algu.
Konkurence ir firmas stratēģija un tāda ekonomiski pastāvīgu firmu sacensība kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam.
Lai veicinātu konkurenci, pirmkārt, ir jāveicina jaunu tirgus dalībnieku ienākšana tirgū. Ir jārada tādi apstākļi, lai tirgus dalībnieki būtu motivēti piedāvāt tirgū preces un pakalpojumus, tādējādi paplašinot piedāvājumu, kas ir patērētāju interesēs. Protams, vistipiskākā uzņēmēju kļūda ir vēlme iespiesties jau pārsātinātā tirgū.…

Коментарий автора
Atlants