Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle', 1.
  • Конспект 'Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle', 2.
  • Конспект 'Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle', 3.
  • Конспект 'Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle', 4.
  • Конспект 'Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle', 5.
Фрагмент работы

Korporatīvo stratēģiju galvenais uzdevums ir uzņēmuma vērtības palielināšana. Tas nozīmē, ka realizējot korporatīvās stratēģijas, ir jārada papildu vērtība. Tādējādi, izstrādājot korporatīvā līmeņa stratēģijas, organizācijai ir jāņem vērā to saistība ar biznesa līmeņa stratēģijām, kuras nodrošina tās konkurētspējīgu priekšrocību. Stratēģijas izvēle- šis ir stratēģiskās plānošanas posms, kas lielā mērā atkarīgs no iepriekšējā posma rezultātiem. Ņemot vērā stratēģijas alternatīvu analīzi, organizācija jau var izvēlēties piemērotu stratēģiju. Piemēram, V. Bikse stratēģijas iedala sekojoši: intensīva stratēģija; integrēta stratēģija; diversificēta stratēģija; samazināšanas stratēģija. 1 Intensīva stratēģija nozīmē organizācijas mērķu sasniegšanu ar jaunu tirgu un jaunu preču palīdzību, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu. Intensīva stratēģija ir lietderīga gadījumos, kad pastāv perspektīvas iespējas pilnveidot jau pastāvošo biznesu: piemēram, tirgus ietilpības palielināšana ar esošo preci un esošajā tirgū; jaunas tirgus attīstīšana esošajai precei; jaunu preču ražošanas attīstīšana esošajā tirgū. Integrēta stratēģija ir organizācijas mērķu sasniegšana stabilizējot piegādes un sadales kanālus un ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu. Gadījumā, ja kompānija nolemj pārņemt vai noteikt kontroli pār preču virzības tīkla organizācijām, tad tā ir vertikāla integrācijas stratēģija. Horizontālā integrācija paredz, ka firma savā īpašumā iegūst dažas konkurējošas firmas vai palielinot kontroli pār tām ar noteikumu, ka valdība tam nepretojas.…

Коментарий автора
Atlants