-
Uzņēmuma X produktu virzīšanas metožu pielietojuma analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Produktu virzīšana tirgū | 9 |
1.1. | Produktu virzīšanas metodes raksturojums | 9 |
1.2. | Reklāma | 12 |
1.2.1. | Reklāmas nozīme un funkcijas | 12 |
1.2.2. | Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to izvēle | 14 |
1.3. | Pārdošanas veicināšana | 18 |
1.4. | Sabiedriskās attiecības | 20 |
1.4.1. | Sponsorēšana | 23 |
1.4.2. | Ziedošana | 24 |
1.5. | Tiešā pārdošana | 24 |
1.6. | Virzīšanas sistēmas efektivitātes raksturojums | 27 |
2. | SIA "X Latvija" pozīcijas noteikšana Latvijas tirgū | 30 |
2.1. | X galvenie rādītāji visa pasaulē | 30 |
2.2. | SIA X Latvija SVID analīze | 33 |
2.3. | SIA X Latvija izplatītāji/patērētāji un X konkurenti | 36 |
2.3.1. | SIA X Latvija izplatītāju/patērētāju aptaujas analīze | 37 |
2.3.2. | X konkurenti | 37 |
2.4. | SIA X Latvija mērķa tirgus noteikšana | 40 |
3. | SIA "X Latvija" produktu virzīšana tirgū | 44 |
3.1. | Reklāma | 45 |
3.2. | Pārdošanas veicināšanas | 47 |
3.3. | Sabiedriskās attiecības | 51 |
3.4. | Tiešā pārdošana | 53 |
3.5. | Priekšlikumi SIA X Latvija produktu virzīšanas tirgū uzlabošanai | 57 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 63 | |
Pielikumi | 65 |
Dabā valda dabiskais atlases princips, kas atbilstoši plēsīgo dzīvnieku pasaules morālei ir izdzīvo stiprākais! Arī mūsdienu biznesa pasaulē valda šāds princips. Katrs no mums ir pamanījis, ka ik mirkli tiek dibināti jauni uzņēmumi, līdz ar to konkurence kļūst arvien sīvāka, pieaugot patērētāju prasībām pēc kvalitatīva, cenai atbilstoša produkta vai pakalpojuma.
Uzņēmumiem, kuru darbības sfēra ir preces vai pakalpojuma tirdzniecība, svarīgākais ir savu produktu virzīt tirgū tā, lai patērētājam šis produkts būtu interesants, nepieciešams un vēlme to lietot viņa ikdienas dzīvē.
Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa, tā process notiek visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas ir saistīti ar apmaiņas procesu. …
BAKALAURA DARBS Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt SIA X Latvija produktu virzīšanas izmantotās metodes Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi: 1. Izpētīt un analizēt produktu virzīšanas tirgū metodes. 2. Noteikt SIA X Latvija pozīciju Latvijas tirgū, analizējot uzņēmuma darbību, izstrādājot SVID analīzi, kā arī noteikt mērķauditoriju, analizēt konkurentus un izplatītājus. 3. Izanalizēt SIA X Latvija produktu virzīšanas tirgū izmantotās metodes. 4. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Bakalaura darba pamatā ir trīs nodaļas, kur pirmā nodaļa ietver informāciju par produktu virzīšanas metodēm, otrā nodaļa – SIA X Latvija uzņēmuma apraksts un noteikta uzņēmuma pozīcija tirgū, analizējot mērķauditoriju un konkurentus, trešā nodaļa – SIA X Latvija virzīšanas metožu analīze. Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi produktu virzīšanas tirgū uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 65 lappuses, tas satur 4 tabulas, 8 attēlus, 7 pielikumus un 27 izmantotās literatūras avotus
Darbs nesatur pielikumus.