Оценка:
Опубликованно: 14.06.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 1.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 2.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 3.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 4.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 5.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 6.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 7.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 8.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 9.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 10.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 11.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 12.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 13.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 14.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 15.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 16.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 17.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 18.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 19.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 20.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 21.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 22.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 23.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 24.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 25.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 26.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 27.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 28.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 29.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 30.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 31.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 32.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 33.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 34.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 35.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 36.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 37.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 38.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 39.
  • Конспект 'Projekta vadīšanas pamati', 40.
Фрагмент работы

Kaut ari vadītāji nevar savas komandas locekļus nodrošināt ar motivāciju, viņiem jāzina, kā veidot tādus darba apstākļus, kas cilvēkos radītu motivāciju. iespējams, ka vēl svarīgāk ir tas, ka viņiem jāizvairās no personas motivācijas sagraušanas. Vadīšanas guru Pīters Drakers un citi novērojuši, ka daudzām organizācijām ir problēmas nevis ar nemotivētiem darbiniekiem, bet ar faktu, ka tie ar savu darbību un/vai darba vidi faktiski iznīcina motivāciju.
Piemēram', kad es biju Indijā, man pastāstīja par projektu ceļa būvēšanai. Darba apstākli bija briesmīgi. Temperatūra parasti bija 90 grādi pēc Fārenheita, slikts ēdiens un morāles līmenis ļoti zems. Stāvokli vēl vairāk sarežģīja fakts, ka naktis projekta vadītājs un viņa tuvākie palīgi pavadīja komfortablā viesnīcā.
Beigu beigās projekts nokļuva lielās grūtībās un projekta vadītājs nolēma pastāvīgi pārcelties uz darbu objektu. Drīz vien uzlabojās gan darba apstākli, gan pārtikas kvalitāte. Rezultātā mainījās morālais klimats un projekts sāka ritēt raiti. Projekta vadītājam vairs nebija problēmu ar motivāciju.
Mbildlgs par veiksmīļļu saskarsmi ir tas, kurs uzrunā, nevis tas, kurs tiek uzrunāts.
Šaubos, vai pasaulē ir organizācija, kurai nebūtu problēmas (kura neradītu problēmas) ar saskarsmi. Es zinu: mums, vadītājiem, nav saskarsmes problēmu. Vainīgi ir tie, kas gluži vienkārši neklausās!
Cik reižu esat devis cilvēkiem norādījumus un pēc tam atklājis, ka viņi dara pavisam ko citu? Cik reižu viņi jums teikuši, ka dara to, ko jūs esat licis, bet jūs sakāt, ka viņi ir pārpratuši? Nevarat saskaitīt? Es arī ne!
Diemžēl nav nekādas starpības, ko grasāties paziņot. Cilvēka rīcību nosaka tas, kā viņš interpretē jūsu teikto, un, ja viņš saprot to nepareizi, jums būs jāpanāk, lai viņš darbu dara atkārtoti. Tātad vislabākais ir panākt pareizu izpratni jau pašā sākumā. Ja jums ir saskarsmes problēmas, griezieties pēc palīdzības! Nekavējoties!
Saskarsmes jēga ir atbilde, kas tai seko.
Ja neprotat veiksmīgi iepazīstināt ar savu projektu, jums nepieciešams uzlabot runas prasmi. Jūs varat vadīt pasaules visveiksmīgāko projektu, bet, ja neprotat šo informāciju pasniegt citiem, tam nav nekādas nozīmes. Jūs vērtēs pēc tā, ko citi uzskata par patiesību, nevis pēc reālajiem faktiem.…

Atlants