Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 1.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 2.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 3.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 4.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 5.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 6.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 7.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 8.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 9.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 10.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 11.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 12.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 13.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 14.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 15.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 16.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 17.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 18.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 19.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 20.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 21.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 22.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 23.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 24.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 25.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 26.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 27.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 28.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 29.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 30.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 31.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 32.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 33.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 34.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 35.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 36.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 37.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 38.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 39.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 40.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 41.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 42.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 43.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 44.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 45.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 46.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 47.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 48.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 49.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 50.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 51.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 52.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 53.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 54.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 55.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 56.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 57.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 58.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 59.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 60.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 61.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 62.
  • Реферат 'Mārketinga kompleksa analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 63.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Mārketinga kompleksa elementu teorētiskie aspekti    8
1.1.  Tūrisma produkta jēdziens un būtība    10
1.2.  Cenas noteikšana un tās nozīme tūrisma uzņēmumos    13
1.3.  Tūrisma produktu sadale un tās būtība, novērtējums    15
1.4.  Tūrisma produktu virzīšanas tirgū jēdziens un tā elementi, to analīze    18
1.5.  Citi tūrisma mārketinga kompleksa elementi un mārketinga kompleksa elementu veidošanas ietekmējošie faktori    22
2.  Lauku tūrisma un viesu māju attīstība Latvijā un Latgales reģionā    27
2.1.  Lauku tūrisma uzņēmumu klasifikācija    32
2.2.  Viesu mājas kvalitātes standarti    35
2.3.  Viesu māju pieprasījuma un piedāvājuma analīze Latgales reģionā    37
3.  Viesu mājas „Dridži” mārketinga kompleksa izpēte un analīze    41
3.1.  Viesu mājas „Dridži” produktu un cenu analīze    42
3.2.  Viesu mājas „Dridži” konkurences izvērtējums    47
3.3.  Viesu mājas „Dridži” produktu sadale un virzīšana tirgū, izpēte un analīze    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Kopsavilkums    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1.Mārketings veidojas no četru savstarpēji saistītu elementu (cena, prece, vieta, virzīšana tirgu) sistēmas un to darbības atspoguļošanas, kurus izmanto, lai sasniegtu uzņēmuma mārketinga mērķus, ja kāds no šiem elementiem iztrūkst, tad pilnvērtīga uzņēmējdarbība nav iespējama.
2.Produkts var apmierināt cilvēka vajadzības un vēlmes un tiek piedāvāts tirgū ar mērķi saistīt cilvēku uzmanību, aicinot to iegādāties un lietot, no tā, cik vērtīgus produktus uzņēmums spēj piedāvāt saviem klientiem, atkarīgas uzņēmuma peļņas apjoms un sekmīga darbība. Viesu mājas „Dridži” piedāvāto pakalpojumu klāsts ir samērā plašs. „Dridži” galvenais konkurētspējīgais un prioritārais tūrisma produkts, salīdzinot ar konkurentiem, ir āra pirts (kubls), Krāslavas rajonā to piedāvā tikai „Dridžos”.
3.Cena ir svarīgs konkurences līdzeklis, un uzņēmumu mārketinga speciālistam jāatrod tāda cena, kas dotu peļņu, ja cena būs pārāk augsta, pircējs var izvēlēties konkurentu, bet, ja pārāk zema, tad tā var nenosegt izmaksas. Pareizi noteiktai cenai ir būtiska nozīme peļņas gūšanā, jo tā būtiski ietekmē realizāciju. Viesu māja „Dridži” veidojot cenas tūrisma produktiem, izmanto vienlaicīgi visas trīs cenu veidošanas metodes, kuras pamatojas uz izmaksu, pieprasījuma un konkurentu cenu metodēm.
4.Sadales kanāls sastāv no cilvēkiem un firmām, kas iesaistīti preces īpašuma tiesību nodošanas procesā no ražotāja līdz galējam patērētājam. Tieši priekš lauku tūrisma uzņēmumiem vispiemērotākais ir tiešais sadales kanāls (nulles līmeņa kanāls), jo tad uzņēmums var izveidot tiešos kontaktus ar klientiem, saglabāt kontroli pār pārdošanas procesu, kā arī ieņēmumi no produktu pārdošanas būs lielāki. Izmantojot starpnieku pakalpojumus, katrs starpnieks iegūs savu samaksu, kas ir daļa ko kopējas produkta cenas, līdz ar to tūrisma uzņēmuma jāpalielina cena uz produktiem, bet tad klients var atrast piemērotāku cenu par to pašu produktu citā tūrisma uzņēmumā. Tūrisma uzņēmums „Dridži” izmanto nulles līmeņa sadales kanālu, viesu mājas vadītāja pati pārdot tūrisma produktus, klienti rezervē pakalpojumus tieši pie viņas.

Коментарий автора
Atlants