Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā', 1.
  • Конспект 'Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā', 2.
  • Конспект 'Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā', 3.
  • Конспект 'Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā', 4.
  • Конспект 'Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā', 5.
  • Конспект 'Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā', 6.
Фрагмент работы

TNS Latvia veic:
• Mēdiju pētījumus – televīzijā, presē, radio, internetā, veidot reklāmas reģistru un veic specializētus mēdiju pētījumus (AdHoc. Sniedz atbildi uz jautājumiem cik liela ir Jūsu auditorija un kādi pēc dažādiem sociāli demogrāfiskajiem raksturojumiem ir Jūsu lasītāji, klausītāji, skatītāji.).
• Mārketinga pētījumus – mīlētākie zīmoli un to potenciāls (Mīlētāko zīmolu tops), semiometrija (mēra morāles un vērtības uzskatus patērētājos), patēriņa un attieksmes pētījumi, zīmola tēla pētījumi, monitortipa pētījumi (Omnibusa aptaujas, iekļauj interesējošo jautājumu vienā vai vairākās secīgās aptaujās), klientu apmierinātība, darbinieku pētījumi, reklāmu testi, produktu testi, noslēpumainais klients (mēra darbinieku rīcību, cik tā atbilstoša utt.), segmentācija, B2B pētījumi (uzņēmuma augstāko vadītāju aptauja), IT pētījumi.
• Sociālie pētījumi
• Business Solutions - AdEval (sniedz atbildi vai izvēlētā reklāmas stratēģija ir veiksmīga un efektīva), Conversion Model (cilvēku uzvedības psiholoģisks izpētes instruments, kurš pēta cilvēku piesaisti konkrētam zīmolam), NeedScope (rīks neatvairāmu un spēcīgu zīmolu veidošanai un vadībai), TRI*M (sniedz uzņēmumiem nepieciešamo informāciju dažādu uzņēmumā iesaistīto pušu attiecību novērtēšanai, pārvaldīšanai un monitoringam), Miriad (datu integrēšanas sistēma, ko izmanto datu analīzei un prezentācijai).

Atlants