Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvalitātes vadīšana', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes vadīšana', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes vadīšana', 3.
Фрагмент работы

Uzņēmumam, ražojot preces, ļoti svarīga ir patērētāja apmierinātība ar preci vai pakalpojumu. Uzņēmēja uzdevums ir nodrošināt patērētāja “iegribas”, un visizšķirošākā ir kvalitāte, kas raksturo konkrēto preci vai pakalpojumu.

Kvalitāte ir objekta vai vienības (darbība, process vai produkts) raksturotāju kopums, kas nosaka spēju apmierināt noteiktās vai paredzētās vajadzības. Šie raksturlielumi, tāpat kā paši objekti, rodas ražošanas procesā. Lai sasniegtu vēlamo produktu kvalitāti, ir jākontrolē produktu ražošana. Visas pārējās darbības funkcijas, kas nosaka kvalitātes politiku, mērķus un atbildības, un to ievieš ar sekojošiem līdzekļiem: kvalitātes plānošana, vadība, kvalitātes nodrošināšana un kvalitātes uzlabošana kvalitātes sistēmas ietvaros. …

Коментарий автора
Atlants