-
Darbības pamatprincipu un komunikācijas procesa izpēte kultūras organizācijā "Latvijas Koncerti"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma iekšējā vide | 4 |
1.1. | „Latvijas Koncertu darbības veids, misija un mērķi | 4 |
1.2. | Uzņēmuma struktūra, kultūra, darbinieki, personāla vadīšana un motivēšana, vadītāja dominējošā loma un komunikācijas prasmes | 5 |
2. | Uzņēmuma ārējā vide | 8 |
2.1. | Uzņēmuma klienti | 8 |
2.2. | Uzņēmuma konkurenti, atbalstītāji un sadarbības partneri | 8 |
3. | Uzņēmuma ārējā komunikācija | 10 |
3.1. | Uzņēmuma mājas lapa un citi prezentējošie materiāli | 10 |
3.2. | Reklāma | 11 |
Secinājumi un priekšlikumi | 13 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 15 | |
Pielikumi | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi
Prakses gaitā autore izdarīja šādus secinājumus:
1. „Latvijas Koncertu” darbības mērķi ir valstiski nozīmīgi, jo tie paredz valsts profesionālās koncertdzīves veidošanu un attīstīšanu, kā arī bērnu un jauniešu muzikālo izglītošanu.
2. „Latvijas Koncerti” ir lielākie klasiskās mūzikas koncertu un festivālu rīkotāji Latvijā.
3. Uzņēmumā pastāv funkcionālā struktūra.
4. Komunikācijas process uzņēmumā starp dažādu nodaļu darbiniekiem nav pilnvērtīgs.
5. „Latvijas Koncertu” darbiniekiem uzņēmumā nav iekšējās kultūras pasākumu.
6. Vairums „Latvijas Koncertu” darbiniekiem ir lojāla attieksme pret uzņēmumu un tie jūtas piederīgi uzņēmumam.
7. „Latvijas Koncertu” vadītājs uzņēmuma vadīšanas procesā veiksmīgi apvieno plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas.
8. Uzņēmuma lielāko klientu grupu veido skolēni.
9. Uzņēmums veicina dažādu sabiedrības grupu saliedētību.
10. „Latvijas Koncertu” lielākie konkurenti ir tās organizācijas, kas rīko līdzīga satura, respektīvi, klasiskās mūzikas, koncertus un festivālus.
11. Citu konkurentu vidū „Latvijas Koncerti” izceļas ar īpaši izstrādātajām koncertu programmām bērniem un jauniešiem.
12. Uzņēmuma mājas lapa stiprina uzņēmuma atpazīstamību un tēlu.
13. Uzņēmums visvairāk sevi reklamē radio.
14. Uzņēmuma mārketinga un reklāmas nodaļa nestrādā pietiekami augstā profesionālajā līmenī.
Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1. Uzņēmumā izveidot iekšējās kultūras dzīves pasākumus, kuru laikā darbinieki iepazītu viens otru vēl labāk un tādējādi arī uzlabotos savstarpējā komunikācija un sadarbība starp uzņēmuma darbiniekiem.
2. Izveidot jaunus, neparastus vai Latvijā vēl neredzētus koncertus, ar ko piesaistīt jaunu auditorijas grupu un izcelties citu konkurentu vidū, piemēram, Bēthovena mūzikas koncerts, kas norisinātos autoostā, Daugavas krastā vai citā netipiskā, neierastā vietā.
3. Uzņēmumā mainīt mārketinga un reklāmas nodaļas darbības principus, lai nodrošinātu nodaļas efektīvāku darbību.
…
Darbā aprakstīta uzņēmuma "Latvijas koncertu" iekšējā un ārējā vide, uzņēmuma ārējā komunikācija
