Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Mārketinga veidi', 1.
  • Конспект 'Mārketinga veidi', 2.
Фрагмент работы

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Satura mārketings– Mārketinga veids, kas veicina zīmola atpazīstamību, vērtību un atspoguļo galvenās atsķirības no konkurientiem. Satura mārketings izstrādā zīmola atpazīstamības un veicnāšanas stratēģijas.

b) Digitālais mārketings– Sociālo tīklu mārketings, kas internetā piesaista noteiktu auditoriju, veicina komunikāciju ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.

c) Zaļais mārketings– Mārketinga veids, kas reaģē uz patērētāju un klientu prasībām, kuri atbalsta zaļu dzīves veidu, un izvēlās zīmolu, kurš sevi pozicionē kā ilgtspējīgs un videi draudzīgs.

Atlants