-
Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Veikalu skatlogu noformēšans principi un reklamēšanas paņēmieni | 4 |
1.2 | Veikalu skatlogu nozīme un funkcijas | 4 |
1.3 | Veikalu skatlogu tipi | 5 |
1.5 | Skatlogu noformēšana, jeb kompozīcija | 11 |
1.7 | Skatlogu noformēšana saskaņā ar likumiem | 13 |
1.6 | Lietoto apģērbu veikali un to skatlogi | 14 |
2. | Pētījums par lietoto apģērbu veikalu skatlogu reklamēšanas paņēmieniem | 17 |
2.1 | Pētījuma metožu un objekta raksturojums | 17 |
2.2. | Kontentanalīzes rezultāti un to interpretācija | 18 |
Izmantotās literatūras un avotu sarakts | 35 |
Ejot pa ielu garāmgājēju skatieni bieži vien apstājas pie apģērbu veikalu skatlogiem. Citi tos tikai tikai nopēta, bet citi ierauga, piemēram, skaistu kleitu un ieiet veikalā, lai to piemērītu vai pat iegādātos. Līdz ar to ļoti svarīgs ir pievilcīgs skatlogs un informācija kāda tajā tiek izvietota, kas arī kalpo kā viens no galvenajiem faktoriem, kas mudina pircēju iegriezties veikalā. Ne velti pēdējo 10 gadu laikā skatlogu noformēšana kļuvusi par mākslu. Manāmi, ka pēdējo gadu laikā lietoto apgērbu veikalu skaits ir paaugstinājies, jo iedzīvotāji meklē alternatīvas iespējas iegādāties kvalitatīvu, modernu un atpazīstamu apģērbu par lētākām cenām, jo iedzīvotāju ir piemeklējusi finansiālā krīze, bet cilvēki joprojām vēlas ģērbties skaisti. …