Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 1.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 2.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 3.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 4.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 5.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 6.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 7.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 8.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 9.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 10.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 11.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 12.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 13.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 14.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 15.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 16.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 17.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 18.
  • Презентация 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 19.
Фрагмент работы

Mārketings: dzinējs, kas vada biznesu

Identificēšanas, paredzēšanas un klienta vajadzību apmierināšanas process nolūkā gūt peļņu.

Kad produkts ir zīmols?
Produkts kas piepildīts ar emocionālām vērtībām un arī racionālām vērtībām.

Zīmols piepilda klienta vēlmes ārpus paša produkta.

Kas ir zīmols?
Zīmolam ir vērtības kas atšķir un diferencē

Zīmolam ir identitāte, piedāvā solījumu līmeni, un nodrošina emocionālu apmierinājumu un gandarījumu.…

Коментарий автора
Atlants