-
Realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga vadīšanas funkcijas | 4 |
1.1. | Stratēģiskā plānošana | 8 |
1.2. | Plānošana, mārketinga plāna sastādīšana | 11 |
1.3. | Organizēšana un koordinēšana | 13 |
1.4. | Kontrole | 14 |
1.5. | Inovāciju vadīšana mārketingā | 16 |
2. | SIA „Ziedu salons – Linda” un tā mārketinga vadīšanas funkcijas | 18 |
2.1. | Par SIA „Ziedu salons - Linda” | 18 |
2.2. | Uzņēmumā realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas | 20 |
2.3. | Priekšlikumi mārketinga vadīšanas funkciju pilnveidošanai | 24 |
3. | Secinājumi un priekšlikumi | 25 |
Literatūras saraksts | 26 |
3. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Autoru domas sakarā ar uzņēmuma mārketinga vadīšanas funkciju iedalījumu ir atšķirīgs, tomēr pamats ir plānošana, organizēšana un koordinēšana un kontrole.
2. Mārketinga vadīšanas funkcijas ir cieši saistīta ar uzņēmuma vadīšanas funkcijām, turklāt tās ir ļoti līdzīgas.
3. Mārketinga vadīšanas pamatā ir efektīva un rūpīga plānošana.
4. Ja viens no funkciju posmiem neveic savu darbu, automātiski palielinās atšķirība starp reālo rezultātu un potenciālo.
5. Ir svarīgi mārketinga vadīšanā pievērst uzmanību atsevišķām detaļām, katru no tām izanalizēt un gala rezultātā tās uzlabot.
6. Svarīgi ir, lai mārketinga pasākumus vadītu zinoši un izglītoti speciālisti.
7. Viena no lielākajām problēmām ir funkciju daļēja izpilde.
Priekšlikumi
1. Ir nepieciešams uzlabot vadītāja komunikāciju ar uzņēmuma darbiniekiem, jo, ja darbinieki nezinās, kas tieši no viņiem tiek prasīts un kādi ir uzņēmuma mērķi un plāni, tad nebūs iespējams panākt augstu darba ražīgumu un kvalitāti.
2. Uzņēmuma vadītājiem vajag censties uzklausīt arī darbinieku ieteikumus un idejas.
3. Sekot līdzi jaunākajām tendencēm pasaules tirgū gan tehnoloģiju, gan klientu vēlmju ziņā.
4. Paplašināt izmantoto mārketinga instrumentu klāstu, diversificēt reklāmu.
5. Jāvērš uzmanība darbinieku kontroles sistēmas uzlabošanai.
6. Veidot atgriezenisko saiti ar klientiem, lai zinātu, ko nepieciešams savā darbībā uzlabot.
7. Nepaļauties tikai uz patstāvīgajiem klientiem, izmantot mārketinga iespējas, lai piesaistītus jaunus pircējus.
…
Šī darba galvenais mērķis ir, balstoties uz teorētiskiem faktiem par mārketinga vadības funkcijām, izanalizēt tos un saprast, vai un kā tiek pildītas mārketinga vadīšanas funkcijas uzņēmumā un rezultātā censties izveidot ieteikumus, uzņēmuma uzlabošanai mārketinga vadības jomā, kas varētu tikt ieviesti uzņēmuma reālā darbībā. Darba uzdevumi ir iegūt nepieciešamo informāciju par mārketinga vadīšanas funkcijām, novērtēt pašreizējo uzņēmuma veikumu un dot priekšlikumus.
