Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 21.
Фрагмент работы

Mērķis un uzdevumi.
Mērķis:
Šī kursa darba mērķis ir izpētīt SIA Later LTD ražotnes mārketinga vidi, konkurences nozīmīgumu un ietekmes iespējas šajā nozarē, tā rezultātā izdarīt secinājumus par uzņēmuma stāvokli tirgū, potenciālajām iespējām un draudiem, kā arī izstrādāt stratēģiju un turpmākās darbības plānus tuvākajā nākotnē.
Uzdevumi:
Veikt mikro un makro vides analīzi, pamatojoties uz statistikas datiem un ekonomiskajiem rādītājiem;
Veikt konkurences analīzi ar vispārējās konkurentu novērtēšanas metodi, Bostonas Konsultantu grupas matricas un General Electric modeļa palīdzību;
Apjaust uzņēmuma iespējas, draudus, spēkus un vājumu , veicot SVID analīzi;
Veikt potenciālo patērētāju segmentēšanu un mērķa tirgus noteikšanu.
Noteikt uzņēmuma ‘veiksmes atslēgu’.
SIA Later LTD darbības apraksts.
SIA Later LTD darbojas sabiedriskās ēdināšanas jomā jau 15 gadus. 1993. gadā tiek dibināta SIA Later LTD ar mērķi radīt Latvijas sabiedriskās ēdināšanas nozarē jaunu uzņēmumu tipu  - Itālijas, Amerikas un Kanādas tradīcijām un līmenim atbilstošas picas un to baudīšanas vietas - dzīvespriecīgas un krāsainas picērijas.…

Коментарий автора
Atlants