Оценка:
Опубликованно: 18.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 1.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 2.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 3.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 4.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 5.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 6.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 7.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 8.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 9.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 10.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 11.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 12.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 13.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 14.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 15.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 16.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 17.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 18.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 19.
  • Реферат 'Iepirkšanās tiešsaitē tendences Latvijā', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Literatūras apskats    6
1.1.  E-komercijas tirgus    6
1.2.  E-komercijas būtība un veidi    7
1.3.  E-komercijas tendences pasaulē un Eiropā    8
2.  E- komercijas tendences Latvijā    8
2.1.  Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumi    8
2.2.  E-komercijas statistika Latvijā    9
2.3.  Iepirkšanās tiešsaistē attīstības perspektīvas Latvijā    10
3.  DVĢ skolēnu attieksme pret e-komerciju    10
3.1.  Aptaujas rezultātu analīze    10
  Respondentu raksturojums    11
4.  Secinājumi    17
5.  Literatūras saraksts    18
Фрагмент работы

4.Secinājumi
1.Iepirkšanās tiešsaitē attīstās un talāk vēl vairāk attīstīsies Latvijā, jo turpmāk prognozējot parādīsies vēl vairāk iespēju ieprikties tiešsaitēs. Strauji attīstās internets, paplašinās teritorijas, kurās internetu un līdz ar to paplašinās cilvēku daudzums kuri izmanto e-tirgus.
2. Mūsdienās cilvēki daudz strāda un viņiem ir mazs brīva laika, lai brauktu pa veikaliem un tas ir vēl iemesls iepirkties neizejot no mājām. Cilvēki sāk vairāk izmantot internetbanku un to iespējas, līdz ar to biežāk maksā ar karti.Bet pirkšanas iespējas mums vēl ir ļoti nelielas , tapēc visvairāk pērk primāras preces. Arī tāpec visbiežāk izmanto tādas saites kā Aliexpress, jo Aliexprees var iepirkties ļoti lēti, bet prece var būt arī nekvalitatīva.
3.. No redzēta varēja arī spriest, kā ir daļa kura nejūtas droši internetā tai skaitā iepirkšanās tiešsaitēs, es varu ar to piekrīst, jo cilvēku var viegli apmānit internetā un abzāgt. Ir bijusi gadījumi, kad cilvēkiem neatgriež naudu , kad prece neatnāca pie pircēja. Nedrīkst lietot neparbaudītas saites, vajag būt uzmanīgam ar maksājumu, censties nepirkt ļoti dārgas preces internetā, jo var būt dažādi gadījumi.
4. Var secināt no paradumiem, kā vidēji internetā pavada 1-3 stundas dienā. Var redzēt , kā internetā pavada vairāk laika sievietes nekā vīrieši. Tad var pateikt, kā arī iepērkas vairāk sievietes nekā vīrieši.

Коментарий автора
Atlants