Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Velosatiksmes drošība', 1.
  • Конспект 'Velosatiksmes drošība', 2.
  • Конспект 'Velosatiksmes drošība', 3.
  • Конспект 'Velosatiksmes drošība', 4.
Фрагмент работы

Runājot par izmaiņām normatīvajos aktos, jāmin, ka 2013.gada 26.decembrī stājas spēkā grozījumi Ceļu satiksmes likumā, kas paredz, ka braukt ar velosipēdu ceļu satiksmē patstāvīgi atļauts personai, kura sasniegusi 10 gadu vecumu un kurai ir velosipēda vai jebkuras kategorijas transportlīdzekļa vadīšanas tiesības. Braukt ar velosipēdu pilngadīgas personas pavadībā pa ietvēm, velosipēdu ceļiem un citām vietām, kur atļauta tikai velosipēdu un gājēju kustība, bērniem atļauts neatkarīgi no to vecuma, bet ceļu satiksmē – no septiņu gadu vecuma. Dzīvojamās zonās, daudzdzīvokļu namu pagalmos un vietās, kur nenotiek mehānisko transportlīdzekļu braukšana, bērniem neatkarīgi no to vecuma braukt ar velosipēdu atļauts patstāvīgi.
Viss iepriekš minētais ļauj secināt, ka velosipēdistu droša dalība ceļu satiksmē ir nodrošināma kompleksi. Proti, īstenojot policijas darbu, kas apvienots ar satiksmes dalībnieku izglītojošām kampaņām un infrastruktūras uzlabošanas pasākumiem. Noslēdzot šo jautājumu, jāatzīmē, ka satiksmes drošība nav iespējama, ja ceļu satiksmes noteikumus neievēro visas satiksmes dalībnieku kategorijas, tāpēc jābūt iecietīgākam vienam pret otru, cienīt visas satiksmes dalībnieku grupas un ievērot ceļu satiksmes noteikumus. Ja ikviens ceļu satiksmē piedalīsies ar šādu attieksmi, uzlabosies arī kopējā braukšanas kultūra un savstarpējā tolerance.

Коментарий автора
Atlants