Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 1.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 2.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 3.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 4.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 5.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 6.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 7.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 8.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 9.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 10.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 11.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 12.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 13.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 14.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 15.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 16.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 17.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 18.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 19.
  • Реферат 'Plānošanas komunikācija', 20.
Фрагмент работы

Visu sabiedrisko attiecību problēmu kopsaucējs ir cilvēki, un komunikācijas uzdevums ir tuvināt šos cilvēkus un viņu viedokļus. Šie noteikumi ir spēkā neatkarīgi no tā, vai programmā ir paredzēts izmantot paziņojumu presei, organizācijas reklāmas kampaņu, sapulces vai arī kādu citu saziņas formu. Komunikācijai jābūt nepārtrauktai. Viena un tā paša satura vēstījums jāatkārto vairākas reizes, un tam jābūt rūpīgi pārdomātam laika, vietas un pasniegšanas metodes ziņā, un tā nosūtīšanai jāizmanto dažādi saziņas līdzekļi, ar kuru palīdzību to saņems dažādas auditorijas. [17, 557.lpp.]
Ir vairāki vēstījumu veidi:
1. apzināšanās vēstījumi – galvenais nolūks pievērst uzmanību, radīt atpazīstamību,
2. instrukciju vēstījumi – padomu sniegšana, zināšanu un prasmju radīšana,
3. pārliecināšanas vēstījumi – attieksmes un uzvedības radīšana.
Vēstījumam jābūt saprotamam – nesarežģītam, bez žargona izteicieniem un viegli uztveramam. Tam jābūt aktuālam un lokālam, lai piesaistītu auditorijas uzmanību informācijai, kura ir gan savlaicīga, gan saistīta ar pazīstamām vietām. Saturs jānoformē tā, lai informācija sniegtu atbildi uz jautājumiem, atbilstu auditorijas interesēm un rūpju objektiem un pilnvarotu auditorijas dalībniekus rīkoties savās interesēs. Bez tam vēstījuma stratēģijas veidošanā jāpievērš uzmanība četriem svarīgiem faktiem: [17, 560.lpp.]
1. Auditorija sastāv no cilvēkiem. Šie cilvēki dzīvo, strādā un atpūšas dažādās sociālās institūcijās, kuras atrodas pilsētās, priekšpilsētās, ciematos. Tādejādi katrs indivīds ir pakļauts ļoti daudzām ietekmēm, un komunikatora vēstījums parasti ir tikai pavisam sīks ietekmes avots,
2. Cilvēki mēdz lasīt, skatīties vai klausīties tikai tās komunikācijas ziņas, kuras pauž viņu uzskatiem radniecīgs idejas, vai arī tās, kuru saturā viņi ir ieinteresēti,
3. Saziņas līdzekļa izvēli rada atsevišķas grupas, piemēram, tie, kuri lasa Rīgas Laiku, diez vai lasīs Vakara ziņas,
4. Masu saziņas līdzekļiem ir dažāda ietekme uz indivīdu un kolektīva zināšanām, izturēšanos, attieksmi, un ne visus šīs ietekmes veidus iespējams viegli noteikt. Pārdomājot vēstījuma formu, jāņem vērā gan paredzētais, gan nejaušais vēstījuma satura efekts.

Коментарий автора
Atlants