-
Darbinieku piesaistīšana, apmācība un paturēšana restorānā "McDonalds"
Nr. | Название главы | Стр. |
Personāla vadības sistēmas | 3 | |
Darbinieku piesaistīšanas iespējas | 4 | |
Ievadīšana darbā, apmācība | 5 | |
Darbinieku paturēšana | 7 | |
Restorāns – McDonald’s pakalpojumu nozarē | 7 | |
McDonald’s restorāna vide | 9 | |
McDonald’s piesaistīšanas iespējas | 10 | |
McDonald’s restorāna darbinieku apmācība un novērtēšana | 11 | |
Darbinieku paturēšana | 12 | |
Darbs komandā | 13 | |
Problēmu definēšana un to risināšana | 14 | |
Secinājumi | 15 | |
Priekšlikumi | 16 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 17 |
McDonald’s ir pasaulē vislielākais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls. “McDonald’s“ ir vadošais ātrās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējs ar vairāk nekā 32 000 restorānu vairāk nekā 100 valstīs. Ap 80% no McDonald’s restorāniem pieder franšīzēm, kas nodrošina to darbību. [13.]
“McDonald’s“ Latvijā ir ne tikai vadošais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls, bet arī labs darba devējs – pēdējo gadu laikā darbinieku skaits ir audzis gandrīz divas reizes, tagad sasniedzot vairāk nekā pustūkstoti. Kopš 2000.gada “McDonald’s“ sniedz iespēju strādāt arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, pašlaik šādu iespēju nodrošinot ap 20 cilvēkiem.
Ienākot Latvijā, “McDonald’s“ līdzi atnesa sociāli atbildīga uzņēmuma praksi, ko apliecina 2007.gadā izveidotais labdarības fonds “Ronald Mcdonald House Charity” (RMHC).…