-
No idejas līdz vadīšanai
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
No idejas līdz vadīšanai | 5 | |
Dibināšana | 8 | |
Reģistrēšana | 10 | |
Licencēšana | 12 | |
Akreditācija | 14 | |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotie avoti | 18 |
No idejas līdz vadīšanai
Ņemot vērā radušās idejas vadīt pirmsskolas izglītības iestādi, kura būtu tendēta uz kādu konkrētu virzienu (mākslas/mūzikas/kristīgiem principiem) vēlos izpētīt, kas nepieciešams, lai līdz tam tiktu!?
Vadīšana pēc M. Kaņepēja paustā ir:
Plānošanas, organizēšanas, personāla motivēšana un kontroles process, kurā organizācijas darbinieku pūles un līdzekļus izmanto tās mērķus sasniegšanai.
Menedžments
Vadīšanas process var notikt, ja ir grupa darbinieku (vismaz 2), kuri cenšas sasniegt kādu noteiktu mērķi. (2)
Vēl labākai “vadīšanas” izpratnei nepieciešams apzināties vadītāja atbildību un tos, kuri ir viņa padotie – viņa komanda. Tātad kāda tā ir pirmsskolā – attēlots shēmā.
Kā jau saprotam, nekas no tā nav iespējams, ja nav ko vadīt: nav struktūra, nav cilvēku, nav komandas. Tādēļ aplūkosim, kas nepieciešams, lai no idejām tiktu līdz vadīšanai, kurā spētu nodrošināt gan PII darbības mērķus, gan uzdevumus.…
Referāts: Mērķis: izpētīt pirmsskolas izglītības iestādes dibināšanas, reģistrēšanas, licencēšanas un akreditācijas juridiskos aspektus. Uzdevumi: – Izpētīt likumos un normatīvajos aktos sniegto informāciju par izglītības iestādes dibināšanu, reģistrēšanu, licencēšanu un akreditāciju; – Analizēt un apkopot iegūto informāciju; – Izdarīt secinājumus par nepieciešamajām darbībām. Pētījuma jautājums: kas jāzina, lai tiktu līdz vadīšanai?