Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 1.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 2.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 3.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 4.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 5.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 6.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 7.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 8.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 9.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 10.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 11.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 12.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 13.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 14.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 15.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 16.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 17.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 18.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 19.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 20.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 21.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 22.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 23.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 24.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 25.
  • Реферат 'Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū', 26.
Фрагмент работы

Zīmola būtiskākās vērtības
Bioloģisks- nekaitīgums organismam, labāka garša, satur vairāk mikroelementu un vitamīnu;
Bioloģiska pārtika tiek ražota saskaņā ar dabiskajiem audzēšanas likumiem- neizmantojot ķīmiski ražotus minerālmēslus, pesticīdus un antibiotikas. Bioloģiskas lauksaimniecības principi stingri noteikti Es regulās. Tikai tos produktus, kuri nāk no sertificētām bioloģiskām saimniecībām var saukt par bioloģiskiem
Draudzīgs visiem- vegānisks, bez glutēna, konservantiem, dabīgs, gan bērniem, gan pieaugušajiem.
Sākotnēji uzņēmums ražoja produkciju tikai bērniem, tomēr pēc vecāku pieprasījuma izlēma izlaist produktu līniju arī pieaugušajiem, jo kvalitatīvs un vērtīgs produkts ir nepieciešams cilvēkiem visos vecumos.
Analizējot zīmola un produkta īpašības, autores ir izveidojušas zīmola prizmu (sk.2.1 attēlu). Prizmā minētie atslēgas vārdi apliecina iepriekš aprakstītās būtiskās vērtības uzņēmumā, jeb to, kas liek patērētājam veikt izvēli par labu šim produktam.
Šis zīmols ir kā “dabas bērns", jo ir bioloģiskas izcelsmes, atvērts, patiks visiem, kā arī draudzīgs ģimenēm. Tas ir atšķirīgs no tirgus piesātinājuma gan saturski, gan pēc tā, kā ir pielietojams.

Коментарий автора
Atlants