Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 1.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 2.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 3.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 4.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 5.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 6.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 7.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 8.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 9.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 10.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 11.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 12.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 13.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 14.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 15.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 16.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 17.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 18.
  • Реферат 'IK "Vlave" apgrozījuma prognozēšana', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbības apraksts un procesi, prognozes virziens    4
2.  Prognozes procesa raksturojums no teorijas viedokļa    5
3.  Prognozēšanas metožu sistēmas raksturojums un darbā izmantotās metodes    7
4.  Uzņēmuma apgrozījuma prognozēšana 2009.gadam un 2010.gadam    8
4.1.  Prognoze izmantojot Dinamikas rindas metodi    8
4.2.  Prognoze izmantojot Ekspertu metodes rezultātus    13
  Secinājumi    16
  Pielikums    18
Фрагмент работы

Galvenais šī darba mērķis ir tirgus prognozēšanas pētījums un analīze, kas jāveic konkrētam uzņēmumam.
Uzņēmumam jāņem vērā tirgus un ne­mitīgās izmaiņas tajā, jo pasaulē ir tikai viena nemainīga lieta - tās ir izmaiņas. Principā uzņēmuma konkurētspēju nosaka spējas attīstīties un izmainīties straujāk nekā vide ap to. Konkurences vidē izdzīvos un attīstīsies tie uzņēmumi, tās organizācijas, kas nopietni domās par pieaugošiem kva­litātes rādītājiem, zemākām izmaksām un īsāku pārdošanas laiku.
Konkurences teorija un prakse apliecina, ka uzņēmumam nebūt nav jābūt labākajam par citiem absolūti visā un visos tirgos. Jācenšas kļūt par līderi vismaz vienā aspektā un vienā tirgū. Mazajam uzņēmumam šādas līdera lomas iegūšana var būt saistīta ar nelielu tirgu. Galvenais - iegūt priekšroku konkurencē. Bet lai sasniegtu šo mērķi ir jāapkopo dati un jāveic prognozes uz nākotni. Lai jau laikus varētu paredzēt visas grūtības un problēmas kas var rasties laika gaitā. Nemazāk svarīgi izteikt prognozes par gaidāmo apgrozījuma lielumu tuvākajā nākotnē.
Šajā darbā tiks apskatītas uzņēmuma apgrozījuma prognozes turpmākajiem dieviem gadiem.…

Коментарий автора
Atlants