-
Jauna produkta ieviešana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Оцененный!
2021–2025 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS | 6 |
1.1. | Mārketinga jēdziena raksturojums | 6 |
1.2. | Mārketinga stratēģija | 7 |
1.3. | Mārketinga plānošanas soļi | 9 |
1.4. | Produkta jēdziens | 10 |
1.5. | Produkta dzīves cikls | 14 |
1.6. | Jauna produkta ieviešanas finansējums | 19 |
2. | UZŅĒMUMA ANALĪZE | 22 |
2.1. | Uzņēmuma vides raksturojums | 22 |
2.1.1. | AS „Aldaris” konkurentu raksturojums | 22 |
2.1.2. | Jaunu produkciju ieviešana | 24 |
2.1.3. | AS „Aldaris vēsture” | 25 |
2.2. | Produktu raksturojums un mērķa tirgus | 27 |
2.3. | Iekšējā un ārējā vide | 31 |
2.3.1. | Iekšējā vide | 32 |
2.3.2. | Ārējā vide | 32 |
2.4. | Svid analīze | 34 |
3. | JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANA TIRGŪ | 36 |
3.1. | Aptauju rezultātu apkopojums | 36 |
3.2. | Jauna produkta ieviešanas plāns | 42 |
3.3. | Jauna produkta ieviešana vairumtirdzniecības uzņēmumā | 45 |
3.4. | Jauna produkta budžeta plāns | 50 |
SECINĀJUMI | 54 | |
PRIEKŠLIKUMI | 55 | |
IZMANTOTAS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 56 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 59 | |
Pielikums | 63 |
Kvalifikācijas darba tēma ir „Jauna produkta ieviešana vairumtirdzniecības uzņēmumā”. Darba autores izvēlētais uzņēmums ir Akciju sabiedrība „Aldaris”. Darba mērķis ir izveidot jauna produkta ieviešanas plānu vairumtidzniecības uzņēmumā, atspoguļojot to shēmā. Kā arī parādot, kā tad uzņēmums AS „Aldaris” izvēlas jaunus produktus.
Aldaris savu darbību ir uzsācis senāja 1865. gadā. Bet savu nosaukumu iegūst 1937. gadā, kad apvienojas trīs bijušās alus darītavas – Waldschlosschen, Tanheizer un Ilgezeem. Padomju laikā uzņēŗmums bija galvenais līderis tā industrijā un 1965. gadā svinēja savu 100 gadi. Savukārt mūsdienās, kopš 2008. gada AS „Aldaris” pievienojas „Carlsberg Group” komandai, kura ir viena no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Pēc plašas rekonstrukcijas AS „Aldaris” 2014. gadā savu darbību turpina vēstruriskajā alus darītavā Tvaika ielā 44. Bet vēlāk, jau 2015. gadā, savu darbību uzsāk AS „Aldaris” muzejs, kurš savās telpās aicina jebkuru ieinteresēto personu.
Darba mērķa sasniegšanai, darba autore, ir izvirzījusi trīs galvenos uzdevumus:
1. Izveidot un izanalizēt mārketinga teoriju,
2. Izveidot un izanalizēt uzņemuma vides raksturojumu,
3. Izstrādāt jauna produkta ieviešanas vairumtirdzniecības uzņēmumā plānu. …
Materiāls PDF formātā.