-
Vadības prakses pārskats autoservisā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 4 |
1.1. | Par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Sniegtie pakalpojumi | 4 |
2. | Materiāli tehniskā bāze | 6 |
2.1. | Telpas | 6 |
2.2. | Inventārs | 6 |
3. | Personāls | 8 |
4. | Darba vides riski | 9 |
5. | Uzņēmuma vadības organizācija | 10 |
5.1. | Uzņēmuma vadības funkcijas | 10 |
5.2. | Vadītāja pienākumi | 10 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Lai arī servisa atrašanās vieta ir grūti pieejama, tomēr klientu loks ir pietiekošs. Ņemot vērā servisa augsto kvalitāti, uzskatām, ka būtu izdevīgi servisa telpas pārvietot tuvāk vietām, kur apgrozās vairāk cilvēku, šeit atstājot tikai kravas un smago automobīļu remontu.
Priekšlikumi:
• Piemērot soda naudas debitoriem, kuri laikā nav norēķinājušies par pasūtījumu, kā arī rēķinos stingri noteikt termiņu līdz kuram tas jāapmaksā.
• Izveidot jaunu reklāmu, tādejādi aktualizējot savu pakalpojumu.
• Paaugstināt darbinieku motivāciju pienākumu veikšanai, veidojot efektīgākas attiecīgās piemaksu un prēmiju sistēmas.
…
Prakses mērķis bija nostiprināt studiju kursu ietvaros iegūtās teorētiskās zināšanas, veidot un attīstīt prasmes atbilstoši profesijas standarta prasībām. Uzdevumi: 1. Praktiski iepazīties ar uzņēmuma vadīšanas principiem mikro un makrovidē 2. Veikt uzņēmuma saimnieciskās darbības procesu un rezultātu analīzi 3. Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma saimnieciskās darbības pilnveidošanai 4. Atrast un apkopot materiālu kvalifikācijas darbam
