Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 1.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 2.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 3.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 4.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 5.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 6.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 7.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 8.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 9.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 10.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 11.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Par uzņēmumu    4
1.2.  Sniegtie pakalpojumi    4
2.  Materiāli tehniskā bāze    6
2.1.  Telpas    6
2.2.  Inventārs    6
3.  Personāls    8
4.  Darba vides riski    9
5.  Uzņēmuma vadības organizācija    10
5.1.  Uzņēmuma vadības funkcijas    10
5.2.  Vadītāja pienākumi    10
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Lai arī servisa atrašanās vieta ir grūti pieejama, tomēr klientu loks ir pietiekošs. Ņemot vērā servisa augsto kvalitāti, uzskatām, ka būtu izdevīgi servisa telpas pārvietot tuvāk vietām, kur apgrozās vairāk cilvēku, šeit atstājot tikai kravas un smago automobīļu remontu.
Priekšlikumi:
• Piemērot soda naudas debitoriem, kuri laikā nav norēķinājušies par pasūtījumu, kā arī rēķinos stingri noteikt termiņu līdz kuram tas jāapmaksā.
• Izveidot jaunu reklāmu, tādejādi aktualizējot savu pakalpojumu.
• Paaugstināt darbinieku motivāciju pienākumu veikšanai, veidojot efektīgākas attiecīgās piemaksu un prēmiju sistēmas.

Коментарий автора
Atlants