Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga plāna struktūra', 1.
  • Конспект 'Mārketinga plāna struktūra', 2.
  • Конспект 'Mārketinga plāna struktūra', 3.
  • Конспект 'Mārketinga plāna struktūra', 4.
Фрагмент работы

Darbs ar klientiem – uzņēmuma darbs ir saistīts ar klientu apkalpošanu ikdienā un vakaros, katram klientam tiek pievērsta individuāla pieeja, jo piedāvājuma klāsts ļoti plašs.
Piedāvājuma politika (jauna piedāvājuma izstrāde, esoša piedāvājuma uzlabošana, sortimenta paplašināšana/ sašaurināšana utt.)
Cenas veidošanos ietekmē : izmaksas, iepirkuma cena, sezona, likumdošana(nodokļu kāpums)
Pieprasījums: tiek veidots atbilstoši kvalitātei, ir augstāks par līdzīgām konkurentu precēm.
Sezonalitāte: sezonas sākumā cenas ir noteiktas ar peļņu, beigās ar atlaidi,
Piedāvājumi ( uzņēmums, uzņēmuma mājas lapa)…

Atlants