Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 1.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 2.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 3.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 4.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 5.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 6.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 7.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 8.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 9.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 10.
  • Реферат 'Stratēģiskā mārketinga vadīšana', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Organizācijas misijas formulējums    3
2.  Konkurētspējīgās priekšrocības    4
3.  Biznesa līmeņa stratēģijas organizācijā    4
4.  Organizācijas darbības definīcija    4
5.  SIA AUTO SDL organizatoriskā struktūra    5
6.  Uzņēmuma iespēju un draudu noteikšana    6
7.  Tirgzinības stratēģiskās vadības nepieciešamība mūsdienu apstākļos    6
7.1.  Stratēģiskajā mārketinga vadīšanā    8
7.2.  Operatīvā mārketinga vadīšanu    9
  Izmantotā literatūra    11
Фрагмент работы

Mūsu misija ir pastāvīgi palielināt uzņēmuma vērtību, kļūstot par vienu no vadošajiem auto rezerves daļu un auto servisa pakalpojumu sniedzēju Rēzeknē un tās rajonā. Nodrošinot nemainīgu pārdotās produkcijas un sniegto pakalpojumu kvalitāti un atbilstību prasībām, regulāri modernizējot tehnoloģijas, apgādāt savus klientus ar augstas kvalitātes precēm un pakalpojumiem. Izprotot klientu vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai un cieņu pret cilvēku, SIA Auto SDL jāpalīdz klientam un tādā veidā jāaug ar ilgstošu rentabilitāti.
Veidot sadarbību ar īpašniekiem, darbiniekiem, piegādātajiem un klientiem, lai uzņēmuma darbība saskanētu ar visu pušu vēlmēm un atbilstu sabiedrības interesēm.
Kopš savas darbības sākuma uzņēmums ir veiksmīgi attīstījies. Uzņēmums sniedzot pakalpojumus saviem klientiem izmanto augstas kvalitātes tehnoloģijas, kuras atbilst visām nepieciešamajām prasībām. Tehnisko iespēju līmenis un personāla specializācija ļauj pilnībā optimizēt pakalpojumus sniegšanas procesu.
Uzņēmumam ir ilgstoši sadarbības līgumi gan ar piegādātājiem, gan ar pircējiem.
Uzņēmumā darbinieki strādā ilgstoši, atalgojums ir adekvāts padarītajam darbam. Uzņēmuma vadība cenšas atbalstīt savus darbiniekus, nodrošinot tiem labus darba apstākļus. Uz doto brīdi uzņēmumā ir nodarbināti 12 darbinieku kopā ar administrāciju – 16. Darbiniekiem tiek piedāvātas dažādas iespējas paplašināt savas zināšanas apmeklējot seminārus un kursus, tāpat darbiniekiem ir iespēja braukt pieredzes apmaiņā Vāciju. Līdz ar to uzņēmumā strādājošie darbinieki ir laba un pieredzes bagāta speciālistu komanda.…

Коментарий автора
Atlants