Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšana kā patērētāju problēma', 1.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšana kā patērētāju problēma', 2.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšana kā patērētāju problēma', 3.
Фрагмент работы

Kuponi var piesaistīt papildus pircējus, kas šīs veicināšanas ietvaros iegādāsies produktu, bet ne vienmēr tas uzreiz nozīmēs, ka šo produktu pirks arī bez kupona, jo bieži vien kupons piedāvā lielu cenas atlaidi un bez šīs cenas atlaides produkts ir patērētājam neizdevīgs. Tāpat kuponi var piesaistīt un veicināt jauna produkta izmēģināšanu, kas arī nenozīmē to ka pēc tam patērētāji šo produktu iegādāsies atkārtoti.
Manuprāt kuponi ir lielisks veids, kā veicināt preces izmēģināšanu, bet lai šo preci pirktu atkārtoti ir nepieciešamas izmantot arī citus komunikāciju līdzekļus, kas nav tikai cenas samazināšana. Ir nepieciešamas arī nostiprināt pārliecību patērētāju prātos par šo produktu, kā arī strādāt pie paša produkta kvalitātes, kas teicami apmierinās patērētāja vēlmes un vajadzības.

Atlants