Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 1.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 2.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 3.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 4.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 5.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 6.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 7.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 8.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana', 9.
Фрагмент работы

Preču zīme, tirdzniecības marka. Viens no svarīgākajiem elementiem, kas dažkārt nosaka preces likteni un vienmēr atrodas uz iepakojuma ir preces marka vai zīmols. Mūsdienas preces zīmols nosaka visu.Ir tāds labs teiciens, ka ”produktus ražo rūpnīca, bet zīmolus prati”( Valters Lendors). Zīmola izmantošana ir viena no populārākajām un viena no veiksmīgākajām biznesa tendencēm. Preču zīmes veidošana un tās pastāvēšana ir svarīgas gan uzņēmuma, gan visa tirgus līmenī. Preces marka –tas ir preces nosaukums, tās vārds, termins, zīme, simbols vai to kombinācija, kas paredzēta preces indefikācijai un atšķiršanai no konkurenta preces. Preces zīme jeb tirdzniecības preces marka ir apzīmējums, ko lieto, lai kāda uzņēmuma preces vai pakalpojums atšķirtu no citu uzņēmumu preces un pakalpojumiem. Mūsdienās atpazīstamība , ir viens no svarīgākiem panākumu faktoriem , kas palīdz komercsabiedrībai izdzīvot tirgus stingras konkurences apstākļos .
Produkta marka ir noteiktu īpašību kopums, kas sastāv no produkta, kurš apmierina patērētāja funkcionālās vajadzības, un papildus vērtības, kas mudina patērētāju justies apmierinātam. Tas veicina pārliecību, ka konkrētā preču marka ir augstākas kvalitātes, vēlamāka par analogām markām, kuras piedāvā konkurenti. Preču marka zināmā veidā vērš uzmanību uz noteiktas uzticības veidošanos starp pārdevēju un pircēju. Uzticības pamatā ir ražotāja vai pārdevēja solījums pircējiem, ka tiem tiek piedāvāts noteikts kvalitatīvu labumu kopums, izdevīgums un noteikti pakalpojumi. Produkta marku var uztvert arī tikai kā patērētāja informētāju, kas rada spēju to atpazīt vai atcerēties. …

Коментарий автора
Atlants