Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 1.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 2.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 3.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 4.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 5.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 6.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 7.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 8.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 9.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 10.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 11.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 12.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 13.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 14.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 15.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 16.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 17.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 18.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 19.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 20.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 21.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 22.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 23.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 24.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 25.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  UZŅĒMUMA VĪZIJA, MISIJA, MĒRĶI    5
2.  ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS    5
3.  KONKURENTU RAKSTUROJUMS    6
4.  KLIENTU RAKSTUROJUMS    9
5.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    10
6.  SVID ANALĪZE    13
7.  IESPĒJAMIE RISKI UN TO SAMAZINĀŠANAS/NOVĒRŠANAS PASĀKUMI    14
8.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    15
9.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    16
9.1  REKLĀMA    16
9.2  PRODUKTS    17
9.3  CENA    18
10.  MĀRKETINGA OPERATĪVAIS PLĀNS 2009. GADAM    19
11.  PLĀNA IZPILDES KONTROLE    20
12.  FINANSU RĀDĪTĀJI    21
12.1.  PAMATLĪDZEKĻU UZSKAITE    21
12.2.  PAMATLĪDZEKĻU NOLIETOJUMS    22
12.3.  APGROZĀMO LĪDZEKĻU UZSKAITE    23
12.4.  KREDĪTA ATMAKSAS GRAFIKS    23
12.5.  PEĻŅAS – ZAUDĒJUMU APRĒĶINS    26
12.6.  NAUDAS PLŪSMAS APRĒĶINS    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    2
Фрагмент работы

Uzņēmējdarbībai Latvijā šobrīd nākas pārdzīvot ļoti smagu periodu, tomēr neskatoties uz to ir lietas, no kā cilvēki neatsakās arī krīzes laikā, un viena no šīm lietām ir labs ēdiens mājīgā atmosfērā un pozitīvas emocijas.
Kamēr galvaspilsētā viens pēc otra savas durvis ver ciet pēdējos gados kā sēnes pēc lietus saaugušie krodziņi un restorāni, nedaudz tālāk tieši šajā nozarē pieprasījums pārsniedz piedāvājumu.
Izpētot tirgus situāciju Dobelē un veicot aptauju iedzīvotāju vidū, atklājās, ka Dobelē katastrofāli pietrūkst vietas, kur doties atpūsties un izklaidēties, arī vietu, kur iespējams paēst ko vairāk par tradicionālo karbonādi, nav īpaši daudz.
Tieši tāpēc radās ideja šajā pilsētā atvērt restorānu, kur būtu iespējams nobaudīt izcili garšīgus un neparastus ēdienus, kā arī atpūsties un padejot.
Uzņēmums SIA “Detro” ir dibināts Dobelē, 2005. gada 1. februārī, tomēr, kad viena pēc otras sekoja finansu neveiksmes, īpašnieki nolēma to pārdot.
Šobrīd uzņēmums ir nonācis citu īpašnieku rokās, tas ir pārveidots par patīkamu un mūsdienīgu restorānu “Flamenko”, tā pamatdarbība ir sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumi.
Diemžēl restorāns nesasniedz plānoto apgrozījumu un, veicot izpēti, noskaidrojās, ka tas galvenokārt ir zemā uzņēmuma imidža dēļ, kas saistīts ar iepriekšējo īpašnieku neveiksmīgo saimniekošanu.
Lai celtu uzņēmuma imidžu un palielinātu apgrozījumu ir izstrādāts mārketinga pasākumu kopums, tā galvenais mērķis ir veicināt uzņēmuma atpazīstamību un palielināt apgrozījumu.
Uzņēmuma stratēģiskajos mērķos ietilpst tirgus daļas 40% apmērā iekarošana, tādēļ izstrādātais mārketinga plāns galvenokārt orientēts uz šī mērķa sasniegšanu.
Konkurentu vidū restorāns “Flamenko” izceļas ar mūsdienīgu iekārtojumu, plašu produktu klāstu un izcilu apkalpošanas servisu.
Šie faktori tam ļauj ieņemt līderpozīciju vietējā tirgū.…

Коментарий автора
Atlants