Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 1.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 2.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 3.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 4.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 5.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 6.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 7.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 8.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 9.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 10.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 11.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 12.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 13.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 14.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 15.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 16.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 17.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 18.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 19.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 20.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 21.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 22.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 23.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 24.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 25.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 26.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 27.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 28.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 29.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 30.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 31.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 32.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 33.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 34.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 35.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 36.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 37.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 38.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 39.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 40.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 41.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 42.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 43.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 44.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 45.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 46.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 47.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 48.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 49.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 50.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 51.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 52.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 53.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 54.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 55.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 56.
  • Дипломная 'Uzņēmuma AS “XXX” mārketinga procesa izvērtējums  un pilnveides iespējas', 57.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga process    7
1.1.  Mārketinga situācijas analīze    8
1.2.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    12
1.3.  Mārketinga procesu īstenošana    15
1.4.  Mārketinga vadība un uzraudzība    21
2.  Uzņēmuma mārketinga procesu izvērtējums    23
2.1.  AS „XXX” raksturojums    23
2.2.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides raksturojums    26
2.3.  Mērķu noteikšana un tirgus segmentācija    35
2.4.  Mārketinga pasākumu kompleksa pamatelementu izpēte    37
2.5.  Klientu apmierinātības novērtējums    39
3.  Mārketinga procesu pilnveides iespējas    42
  Secinājumi    45
  Priekšlikumi    46
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    47
  PIELIKUMI    49
Фрагмент работы

AS „XXX” attiecībā uz izejvielu sagādi un iepirkšanu pastāv uzskats, ka uzņēmumam jāveido ciešas un uzticības pilnas attiecības ar piegādātājiem, tādējādi nodrošinot pilnīgu informācijas apmaiņu, jo sliktas kvalitātes izejmateriālu piegāde vai piegāžu termiņa nokavēšana tiešā veidā ietekmē uzņēmuma saistības un attiecības ar klientiem.
Lai AS „XXX” ražotu apkures katlus, tai jāiepērk metāls, metāla piederumi, armatūra, ķieģeļi, caurules, u.c. celtniecības materiāli. Līdztekus jau nosauktajiem materiāliem ir jāiepērk darbaspēks, iekārtas, elektroenerģija u.c., kas nepieciešams, lai uzņēmums veiksmīgi funkcionētu. …

Коментарий автора
Atlants