Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 1.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 2.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 3.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 4.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 5.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 6.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 7.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 8.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 9.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 10.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 11.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 12.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 13.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 14.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 15.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 16.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 17.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 18.
  • Презентация 'Patērētāju uzvedības faktori', 19.
Фрагмент работы

Patērētāju petīšāna, kā sistemātiska zināšanu joma tādā veidā, kadā mēs pazīstam to šodien, radās 1950 gadu beigās – 1960 gadu sākumā. Menedžmenta sistēmā un ekonomikā notika globālas pārmaiņas, tāpēc rodas nepieciešamība attīstīt mārketinga strateģiskas programmas un pievērst uzmanību patērētāju petīšanai.
Mārketinga būtība
Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Mārketinga galamērķis
Mārketinga galamērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tāpēc ir jāizpēta pircēju uzvedība tirgū, un šīs rīcības ietekmējošie faktori, piemēram, personiskie, sociālie un kultūras faktori. Taču saprast patērētāju uzvedību – saprašanos un vadīšanas prasmes – nav tik vienkārši, jo šī uzvedība ir ļoti sarežģīta. Pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Pircēju rīcības faktori.
Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēka rīcību.
Pie ekonomiskiem faktoriem var pieskaitīt:
Darba alga (ienākums, ko saņem darbaspēka īpašnieks, izmantojot savas darba spējas). Darba alga ir viens no dzīves līmeņa rādītājiem valstī.
Ienākumu līmenis (ietaupījumi, parādi un spēja tos nomāksāt).
Cenu līmenis
Maksātspēja.…

Коментарий автора
Atlants