Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 1.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 2.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 3.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 4.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 5.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 6.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 7.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 8.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 9.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 10.
  • Реферат 'Mārketinga plāns ūdens relaksācijas centram', 11.
Фрагмент работы

Noieta veicināšanas pasākumi
Veicināšana ir neatņemama mārketinga stratēģijas daļa, proti, kas norāda to kādā veidā uzņēmums piedāvāto pakalpojumu virzīs tālāk tirgū, lai tas būtu ienesīgāks un atpazīstamāks. Veicināšanas pasākumi:
1. Visu mediju līderis uz doto brīdi ir internets, kuru arī izmanto visplašāk gan, patērētājs (klients) , lai iegūtu savu kāroto produktu, kā arī uzņēmējs, kurš piedāvā savu produktu klientiem. Tāpēc jānodrošina vislabākā informācija par ŪRC un tā sniegtajiem pakalpojumiem tieši internetā;
2. Piedāvājot īpašas atlaides, izmantojot ŪRC sniegtos pakalpojumus, atraktīva cenu politika;
3. Piedalīties tūrisma izstādēs, gadatirgos, starptautiskos semināros, popularizējot ŪRC kā tūrisma vietu un reizē popularizējot arī Jēkabpils un Latvijas vārdu;
4. Uzturēt un papildināt uzņēmuma mājas lapu un nodrošināt SIA „Reāls” publicitātes pasākumus citās ar tūrismu saistītās interneta vietnēs;
5. Izdot ŪRC informatīvos materiālus;
6. Saglabāt profesionālu un atsaucīgu personālu ar laipnu apkalpošanu, kas veidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu un liktu klientiem atgriezties vēl un vēl ŪRC, jo ļoti būtiska reklāma uzņēmumam ir tieši mutvārdu reklāma, kad klienti izstāsta savu pieredzi draugiem un radiniekiem.
7. Izmantot atraktīvas atlaides un īpašus piedāvājumus vasara laikā, lai arī tad klienti nezaudētu interesi apmeklēt ŪRC, tā vietā izvēloties vienkārši atpūtu pie dabas un ūdens.

Ierosinājums noieta veicināšanai nākotnē:
1. Izmantot tiešā pasta pakalpojumus, tādejādi radot ciešāku, tuvāku un personīgāku pieeju klientam ar uzņēmumu, radot sajūtu, ka tam ir svarīga klientu labsajūta.
No uzņēmuma pakalpojumu noieta veicināšanas pasākumiem lielā mērā būs atkarīgs arī pieprasījums pēc tiem. No tā cik veiksmīga un piesaistoša būs pakalpojumu reklāma atkarīga arī publikas atsaucība un, ja reklāma būs neveiksmīga, atsaucība var būt arī negatīva. Reklāmai jābūt pārdomātai un efektīgai, jo tā ne tikai piesaista klientus, bet arī zināmā mērā veido uzņēmuma tēlu.

Коментарий автора
Atlants