Оценка:
Опубликованно: 24.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pārmaiņu vadīšanas psiholoģiskie aspekti. Homeostāze. Pretošanās pārmaiņām cēloņ', 1.
  • Конспект 'Pārmaiņu vadīšanas psiholoģiskie aspekti. Homeostāze. Pretošanās pārmaiņām cēloņ', 2.
  • Конспект 'Pārmaiņu vadīšanas psiholoģiskie aspekti. Homeostāze. Pretošanās pārmaiņām cēloņ', 3.
  • Конспект 'Pārmaiņu vadīšanas psiholoģiskie aspekti. Homeostāze. Pretošanās pārmaiņām cēloņ', 4.
  • Конспект 'Pārmaiņu vadīšanas psiholoģiskie aspekti. Homeostāze. Pretošanās pārmaiņām cēloņ', 5.
Фрагмент работы

Veiksmīgas pārmaiņas izglītībā balansē kaut kur starp pārspīlētu kon­troli un haosu. Ir būtiski iemesli tam, kāpēc kontrolējošās stratēģijas nedarbojas. Pamatiemesls ir tas, ka pārmainu process ir nekon­trolējami sarežģīts un bieži vien pat "neizzināms". Atrisinājums ir iemācīties labāk izprast neparedzamus procesus un to, kā ar tiem apieties.PIRMĀ STUNDA: BŪTISKOS JAUTĀJUMOS PAVĒLES NEDARBOJAS
Pavēles un uzdevumi ir svarīgi. Lai sa­sniegtu atsevišķus mērķus, nevar ar pavēli noteikt, kas ir svarīgs, jo patiešām svarīgas ir prasmes, radoša domāšana un paveiktais darbs. Ar pavēlēm nepietiek, un, jo vairāk tās precizē, jo vairāk tās sašaurina mērķus un līdzekļus. Sko­lotāji nav tehniski darbinieki.
Turklāt efektīvi var pavēlēt tikai tad, ja 1) izpilde neprasa domāšanu vai prasmi un 2) izpilde var tikt rūpīgi un nepārtraukti kontrolēta.…

Atlants