Оценка:
Опубликованно: 18.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 1.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 2.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 3.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 4.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 5.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 6.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 7.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 8.
  • Конспект 'Komunikācija uzņēmumā', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  KOMUNIKĀCIJA UZŅĒMUMĀ    3
  Komunikācija    3
  Komunikācijas mērķis    3
  Verbāla komunikācija    3
  Neverbāla komunikācija    3
  KOMUNIKĀCIJAS VEIDI UZŅĒMUMĀ    3
  Ārēja komunikācija    3
  Iekšēja komunikācija    4
  EFEKTĪVA KOMUNIKĀCIJA    4
  Komunikācijas līdzekļi    4
  Komunikācija kanāli    5
  Personiskā saskarsme    5
  Individuālas tikšanās    6
  Mazas neformālas grupas    6
  Sanāksmes    6
  Prasme komunicēt    6
  Vieta, kur notiek komunikācija    6
  Neverbāla komunikācija    6
  Klausīšanas    6
  Saruna    7
  Lietišķa sarakste    7
  Uzstāšanas    7
  Sanāksmes    8
  LITERATURAS SARAKSTS    9
Фрагмент работы

Prasme komunicēt
Vieta, kur notiek komunikācija
Personiskas telpas izjūta ir ļoti nozīmīga darbavietā. Savstarpējā saskarsmē ir četri galvenie attāluma veidi : intīma (no pieskāriena līdz 0.5m), personiskā zona (no 0.5 m līdz 1.2 m), sociālā zona (no 1.2 m līdz 3.5 m) un publiska zona (vairāk 3.5 m). Pievirzīšanas pārāk tuvu sarunas partnerim var viņu izbīdiet, savukārt ieturot pārāk lielu distanci, varat zaudēt partnera simpātiju. Arī telpas iekārtojums un telpas izvēle sarunai ietekmē katru sarunu biedru, jo tas simbolizē katra dalībnieka statusu un nozīmīgumu.
Neverbāla komunikācija
Ķermeņa valoda. Kontrolējiet žestus, izrādiet empātiju un sapratni, esiet pozitīvs. Atceraties, ka komunikācija ir divpusējs process. Jūs ne tikai vēlaties, lai jūs saprastu, bet arī cenšaties ‘’atvērt’’ sarunas partneru. Novērojiet arī viņa neverbālās komunikācijas zīmes :
• novērsis skatienu (piesardzība)
• grauzis pildspalvu (nervozitāte)
• sakrusto rokas (aizsardzība)
• pieskaras sejai (izvairīšanas no patiesības)
Klausīšanas
Koncentrējāt uzmanību, lai klausītos. Uzdodiet atvērtus jautājumu ( Kā tu domā,...), izvairoties no slēgtiem jautājumiem (Vai mums vajadzētu......). Iegaumējiet faktus, necenšoties atcerēties sīkumus (izprotiet ideju). Arī emocijas ietekmē mūsu klausīšanas spējas (izslēdzot to, ko nevēlamies dzirdē). ‘’Izslēdziet emocionālus filtrus ‘’:
- atturēties no vērtējuma līdz brīdim, kad runātais beidzis savu sakāmo
- nemeklējiet kļūdas saruna biedra uzskatos, meklējiet pieradījumus, ka neesam kļūdījušies paši.

Коментарий автора
Atlants