Оценка:
Опубликованно: 26.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 1.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 2.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 3.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 4.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 5.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 6.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 7.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 8.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 9.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 10.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 11.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 12.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 13.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 14.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 15.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 16.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 17.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 18.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 19.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 20.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 21.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 22.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 23.
  • Конспект 'Eksporta un importa tendences Latvijā', 24.
Фрагмент работы

Secinājumi:
1. Ārējā tirdzniecība ir viena no galvenajām jomām, kas uztur valsts nacionālo labklājību.
2. Latvijai kā mazai valstij ārējā tirdzniecība ir sevišķi nozīmīga, jo tās ekonomika var veiksmīgi funkcionēt tikai kā atvērta ekonomika
3. Latvijā eksporta veicināšana ir Ekonomikas ministrijas kompetencē.
4. Importa attīstību valsts kontrolē, īstenojot muitas politiku un tarifu politiku.
5. Kopš iestāšanās Eiropas Savienībā Latvijas ārējā tirdzniecībā vērojamas kā pozitīvas, tā arī negatīvas iezīmes.
6. Pēc ES paplašināšanās daudz straujāk pieauga Latvijas ārējā tirdzniecība ar ES10 valstīm, būtiski neizmainoties ar ES15 valstīm
7. Pēc pievienošanās ES palēninājās Latvijas preču izveduma kāpums uz Lielbritāniju, Vāciju un 2005. gadā – arī uz Zviedriju.
8. Neskatoties uz to, kā pēc iestāšanas Eiropās Savienībā Latvijaj radās iespējās apgūst jaunus Eiropas tirgus, tā tomēr nepazaudēja savu tirdzniecības saikni ar Krieviju
9. 2009. gadā 11 mēnešos 100 lielākie eksportētāji no valsts izveda preces 1,49 miljardu latu apjomā.
10. 2009. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, preču eksports saruka visās galvenajās preču eksporta grupās
11. Pērn Latvijas galvenie preču un pakalpojumu eksporta partneri bija Lietuva (13%), Igaunija (12%), Krievija (8%), Vācija (8%), Zviedrija (6%).
12. Svarīgākās preces Latvijas eksportā ir : koks un koka izstrādājumi, parastie metāli un to izstrādājumi, lauksaimniecības un pārtikas preces, mehānismi un mehāniskās ierīces un elektroiekārtas, tekstīlmateriāli un tekstīlizstrādājumi, ķīmiskās rūpniecīas un tās saskarnozaru ražojumi, kā arī pārējās preces.

Atlants