Оценка:
Опубликованно: 03.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 1.
  • Конспект 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 2.
  • Конспект 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 3.
  • Конспект 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 4.
Фрагмент работы

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Mārketinga izpratne cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem. Veidojot cenu, uzņēmumam ir jāņem vērā visi iekšējie un ārējie faktori. Tāpēc būtu nepareizi cenu veidošanas koncepciju pamatot tikai ar uzņēmuma izmaksām un peļņu.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi;
Mārketinga stratēģija;
Uzņēmuma izmaksas;
Mārketinga darbības organizācija.…

Atlants