-
Vispārināts mārketinga raksturojums
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1.4. | Klientu vēlmju izpratne | 7 |
1.5. | Savu stipro un vājo pušu apzināšanās | 7 |
1.6. | Zīmols | 7 |
2. | Mārketinga speciālists | 9 |
3. | Tiešais mārketings | 10 |
3.1. | Tiešā mārketinga veidi | 10 |
3.2. | Tiešā mārketinga priekšrocības | 11 |
4. | Alternatīvais mārketings | 12 |
4.1. | Alternatīvā mārketinga efektivitāte | 12 |
5. | Secinājumi | 13 |
6. | Izmantotie literatūras avoti | 14 |
1. MĀRKETINGA PLĀNOŠANA
Lai darījumi noritētu sekmīgi, uzņēmumiem jāveic tirgus un mārketinga pētījumi, jāveido informatīvā sistēma, jāņem vērā jaunie kvalitātes standarti, jācenšas izveidot savu produkcijas marku, jāizmanto jaunās informācijas tehnoloģijas un jāpaplašina savu darbības lauku, attīstot e - komerciju.
Darbības lauka paplašināšana, ņemot vērā ekonomikas globalizāciju, nosaka nepieciešamības piemēroties arī starptautiskajai mārketinga jomai.
1.1. Pakalpojumu mārketings
Pasaulē aizvien palielinās pakalpojumu nozīme.
Pirmais un pats svarīgākais pakalpojumu mārketinga likums ir - Pakalpojumu mārketinga būtība ir pats pakalpojums. Ja klients būs apmierināts ar jūsu veikto pakalpojumu, tad viņš atgriezīsies vēlreiz un, iespējams, ieteiks jūs saviem draugiem un biznesa partneriem.
Nākamais pakalpojumu mārketinga likums ir - Reklāma, lai par tavu pakalpojumu
klienti ir informēti.
Pakalpojuma klienti nevar objektīvi izvērtēt jūsu kompetenci. Toties viņi var izvērtēt, vai attiecības ir labas un vai uz viņu telefona zvaniem tiek laikus un pieklājīgi atbildēts.
…
