Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'AS "Latvijas balzams" misija, vīzija, konkurentspējīgās priekšrocības', 1.
  • Реферат 'AS "Latvijas balzams" misija, vīzija, konkurentspējīgās priekšrocības', 2.
  • Реферат 'AS "Latvijas balzams" misija, vīzija, konkurentspējīgās priekšrocības', 3.
  • Реферат 'AS "Latvijas balzams" misija, vīzija, konkurentspējīgās priekšrocības', 4.
Фрагмент работы

Misija ir uzņēmuma vispārējs mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums. Pateicoties misijas formulēšanai, uzņēmums var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. visi pārējie mērķi veidojas, lai realizētu šo misiju.
Būt vadošajam alkoholisko dzērienu ražotājam Baltijā, kas savā darbībā apvieno gadsimtos uzkrātas tradīcijas un modernu ražošanas praksi.
Nodrošināt patērētājiem augstas kvalitātes alkoholiskos dzērienus, izmantojot gadsimtos uzkrāto pieredzi un tradīcijas.
Nodrošināt nemainīgu produkcijas kvalitāti un atbilstību starptautiskajām kvalitātes prasībām, regulāri modernizējot tehnoloģijas.

Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai.
Veidot sadarbību ar akcionāriem, darbiniekiem, klientiem, patērētājiem, lai uzņēmuma darbība saskanētu ar visu pušu vēlmēm un atbilstu sabiedrības interesēm.…

Коментарий автора
Atlants