Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Integrētā mārketinga komunikācija', 1.
  • Конспект 'Integrētā mārketinga komunikācija', 2.
  • Конспект 'Integrētā mārketinga komunikācija', 3.
Фрагмент работы

Atziņas no 3. nodarbības
1. Pārdošanas veicināšana ir termins, kas nosedz dažāda veida aktivitātes, kas daudzos gadījumos nemaz nelīdzinās mārketinga komunikācijai. Pārdošanas veicināšana bieži ir lietderīga uz zemas vērtības precēm un ir visefektīvākais ir, ja to izmanto kā daļu no integrētās veicināšanas kampaņām.
2. Sampling ir paraugu ņemšana procesā kad tiek radīts jauns zīmols. Tas ir jādara mērķtiecīgi, izmantojot jaunas izplīšanas metodes un ir jāpieliek pūliņi lai no šādas darbības būtu rezultāts
3. The second major type of promotion, couponing, was described in terms of the magnitude of usage and types of distribution methods (via freestanding inserts, direct mail, and optical scanners, at the point of purchase, on the Internet, etc.) ( Es nevarēju šo teikumu sakarīgi iztulkot latviešu valodā) .

Коментарий автора
Atlants