Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 1.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 2.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 3.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 4.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 5.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 6.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 7.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 8.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 9.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 10.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 11.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 12.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 13.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 14.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 15.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 16.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 17.
  • Бизнес план 'Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  IEVADS    3
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    4
  UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS    5
  UZŅĒMUMA VĒSTURE    7
  UZŅĒMUMA MISIJA    7
  UZŅĒMUMA MĒRĶI    7
3.  PAKALPOJUMU UN PRODUKTU RAKSTUROJUMS    8
  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    8
  PRODUKTU SORTIMENTS    8
  PRODUKCIJAS PASŪTĪŠANA UN PIEGĀDE    8
  PRODUKCIJAS KVALITĀTE    8
4.  TIRGUS ANALĪZE    10
  SVID ANALĪZE    10
  TIRGUS SEGMENTĒŠANA    10
  KONKURENTU ANALĪZE    11
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    12
  UZŅĒMUMA CENU POLITIKA    12
  SADALES KANĀLU RAKSTUROJUMS    12
  NOIETA VEICINĀŠANAS PASĀKUMI    12
  SABIEDRĪBAS VIEDOKĻA VEIDOŠANA    13
6.  RISKS UN PROBLĒMAS    14
  RISKS    14
  PROBLĒMAS    14
  ZAUDĒJUMI    15
7.  PIELIKUMI    16
Фрагмент работы

SIA „Paula” ir vairumtirdzniecības firma, kura tirdzniecībā darbojas jau 11. gadu.
Kopš 2005. gada maija SIA „Paula” ir oficiālais pārstāvis čehu kosmētikas uzņēmuma „ALPHA” kosmētikas līnijai „XXX”.

Uzņēmuma pamatdarbība klasificējas šādi:
bērnu preču vairumtirdzniecība;
ķermeņa kopšanas līdzekļu vairumtirdzniecība;
kosmētikas vairumtirdzniecība;

SIA „Paula” atrašanās vieta ir Valmierā, Annas ielā. Uzņēmums īrē plašas ofisa un noliktavas telpas.

SIA „Paula” par savu misiju ir izvirzījusi nodrošināt cilvēkus ar kvalitatīvu kosmētiku, nodrošināt pietiekošu sortimentu un daudzumu, lai tiktu apmierinātas visu pircēju vajadzības.

SIA „Paula” par galveno mērķi, realizējot šo biznesa plānu, izvirza jaunas kosmētikas līnijas „XXX” ieviešanu tirgū.…

Коментарий автора
Atlants