Оценка:
Опубликованно: 11.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 1.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 2.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 3.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 4.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 5.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 6.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 7.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 8.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 9.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 10.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 11.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 12.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 13.
  • Конспект 'Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga p', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Produkts    4
1.1.  Begonija    4
1.2.  Vanilla Travel    4
1.3.  Jēkaba aģentūra    5
2.  Vieta    5
2.1.  Begonija    5
2.2.  Vanilla Travel    5
2.3.  Jēkaba aģentūra    5
3.  Cena    6
3.1.  Begonija    6
3.2.  Vanilla Travel    6
3.3.  Jēkaba aģentūra    7
4.  Veicināšana    7
4.1.  Begonija    7
4.2.  Vanilla Travel    8
4.3.  Jēkaba aģentūra    8
5.  Fiziskie pierādījumi    9
5.1.  Begonija    9
5.2.  Vanilla Travel    9
5.3.  Jēkaba aģentūra    10
6.  Cilvēki    10
6.1.  Begonija    10
6.2.  Vanilla Travel    10
6.3.  Jēkaba aģentūra    11
7.  Process    11
7.1.  Begonija    11
7.2.  Vanilla Travel    12
7.3.  Jēkaba aģentūra    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Visplašākais piedāvājumu klāsts ir tūrisma aģentūrai „Begonija”. „Jēkaba aģentūra” vairāk piedāvā eksotiskus braucienus, bet „Vanilla Travel” darījumu braucienus.
2. „Begonija” un „Vanilla Travel” atrodas ļoti izdevīgā vietā ( Brīvības iela, Dzirnavu iela, Kr.Barona iela), jo turpat atrodas arī daudzi citi uzņēmumi, līdz ar to piesaistot lielas cilvēku masas.
3. Viszemākās cenas ir tūrisma aģentūrai „Begonija”, visdārgāk ceļojums izmaksās „Jēkaba aģentūrā”. Tas ir izskaidrojams ar to, ka šī aģentūra piedāvā tālāku galamērķu ceļojumus.
4. Visas 3 aģentūras plaši sevi reklamē dažādās interneta vietnēs. Katrai aģentūrai ir sava mājas lapa. „Jēkaba aģentūrai” ir pieejams virtuālais ceļojumu katalogs.
5. Vissaprotamākā un kvalitatīvāka mājas lapa ir „Jēkaba aģentūrai”. Tajā ir visa nepieciešamā informācija ceļotgribētājiem.
6. Salīdzinot apkalpojošo personālu, var secināt, ka „Jēkaba aģentūrai” un „Vanilla Travel” tas ir ļoti līdzīgs- profesionāls, saprotošs, zinošs, ar lielu darba pieredzi.
7. Tūrisma aģentūrai „Begonija” mērķauditorija ir visdažādākā, jo tā pievilina klientus ar samērā zemajām cenām. „Vanilla Travel” un „Jēkaba aģentūra” klienti pārsvarā ir turīgi cilvēki.
8. Darbības procesa ziņā visas 3 tūrisma aģentūras ir ļoti līdzīgas.

Коментарий автора
Atlants