Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Эссе 'Reklāmas internetā efektivitāte un attīstības perspektīvas', 1.
Фрагмент работы

Ļoti populārs reklāmas veids, no uzņēmumu puses, ir reklāmas nosūtīšana ar e-pasta palīdzību. Manuprāt, šis reklāmas veids darbojas kā informatīva rakstura – pēc pašu patērētāju pieprasījuma, jo lielākā daļa sūtīto reklāmas e-pastu tiek bloķēti vai izdzēsti pat neatvērti. Šāds reklāmas veids ir efektīvs tikai gadījumos kad pats patērētājs ir iesniedzis savu e-pastu, lai saņemtu jaunāko informāciju par precēm vai pakalpojumiem.
Reklāmas attīstības perspektīvas internetā ir ļoti daudzsološas.

Atlants