Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģiju piemēri dažādu nozaru uzņēmumos- kolaborācija, saistīta un', 1.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģiju piemēri dažādu nozaru uzņēmumos- kolaborācija, saistīta un', 2.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģiju piemēri dažādu nozaru uzņēmumos- kolaborācija, saistīta un', 3.
Фрагмент работы

Modes industrija
1. Koloborācija - Adidas un Stella McCartney ir izveidojušas kopīgu sporta apģērbu
līniju. Šī sadarbība ļauj apvienot Adidas sportisko stilu ar Stella McCartney augstās
modes
dizainu,
piesaistot
plašāku
klientu
loku.
2. Saistīta diversifikācija- LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) ir uzņēmumu grupa,
kas apvieno vairākus luksusa modes un dzīvesstila zīmolus dažādās nozarēs, piemēram,
Louis Vuitton, Dior, Fendi (apģērbs un aksesuāri), Bulgari (juvelierizstrādājumi),
Hublot (rokaspulksteņi) un Sephora (kosmētika). Visi šie zīmoli ir saistīti ar modes un
luksusa dzīvesstilu, tomēr katrs darbojas savā specifiskajā segmentā, dažādi paplašinot
LVMH
ietekmi
modes
industrijā.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants