Оценка:
Опубликованно: 15.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 1.
  • Презентация 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 2.
  • Презентация 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 3.
  • Презентация 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 4.
  • Презентация 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 5.
  • Презентация 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 6.
Фрагмент работы

Mārketinga rašanās
Pirmais uzņemējs, kurš sekmīgi izmantoja mārketinga elementus, ir K.Makkormiks
1907. g. – sāka piedāvāt preces mājās
1914.g. – sāka plaši izmantot reklāmu
1930. g. – sāka veikt tirgus izpēti

Tirgvedības – mārketinga mix - elementi
Parasti izdala piecus tirgvedības elementus jeb piecus P elementus:
Produkts – Product
Cena – Price
Vieta – Place
Preces virzīšana tirgū – Promotion
Cilvēks - People

Коментарий автора
Atlants