-
Viesu mājas virzīšana tirgū
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | SVID analīze | 6 |
3. | Konkurentu darbības analīze | 8 |
4. | viesu mājas Gulbenes rajonā | 8 |
5. | Preces virzīšana tirgū | 11 |
5.1. | Reklāma | 12 |
5.1.1. | Reklāmas plānošana | 13 |
5.1.2. | Reklāmas mērķis un mērķa auditorija | 15 |
5.1.3. | Reklāmas budžeta plānošana | 15 |
5.1.4. | Reklāmas izmaksas | 16 |
5.1.5. | Reklāmas līdzekļi | 17 |
5.1.6. | reklāmas teksta veidošana un noformēšana | 19 |
5.1.7. | Reklāmas mediju izvēle | 21 |
5.2. | Pārdošanas veicināšana | 22 |
5.2.1. | Pārdošanas veicināšanas līdzekļi | 23 |
5.2.2. | Pārdošanas veicināšanas izmaksas | 24 |
6. | Praktiskais darbs | 25 |
6.1. | Aptaujas izveidošana | 25 |
6.2. | Aptaujas rezultāti | 25 |
6.3. | Aptaujas secinājumi | 28 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
Galvenais uzdevums šajā studiju priekšmetā ir veikt kursa darbu par izvēlēto tēmu. Esmu izvēlējies tēmu – Viesu mājas “X “ virzīšana tirgū.
Esmu izvēlējies šo uzņēmumu, jo tas ir jauns uzņēmums, kas turpina attīstīties un vietējā Gulbenes tirgū ir ienācis pavisam nesen. Lai tas varētu labāk un pilnvērtīgāk konkurēt, tam ir nepieciešami ne tikai pakalpojumi un preces, ko piedāvāt, bet arī jārada kopējais uzņēmuma tēls un reklāma. Galvenais šī darba uzdevums būs izstrādāt tādu darbu, ar kura palīdzību šis uzņēmums varētu virzīt savu reklāmu tirgū, jo pagaidām šis uzņēmums sevi nereklamē vai vismaz to nedara pagaidām. Tas gan izskaidrojams ar to, ka tas savu darbību uzsācis pavisam nesen.
Lai ikviens uzņēmums sasniegtu savu mērķi, nepieciešams pārdot preces vai pakalpojumus. Tas var notikt ar diviem paņēmieniem: vai nu gaida, kamēr pircējs atnāk pie Jums, vai arī neapmierināties ar pasīvu gaidīšanu savā “teritorijā”, pārkāpt tiešās uzņēmējdarbības ietvarus (uzņēmums, veikals, birojs) un atnākt pie pircēja pats.…
praktisks pētijums par viesu mājas izveidošanas iespējām.
