-
Mārketinga tirgus izveide
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketings | 6 |
1.1. | Mārketings ikdienā | 7 |
1.2. | Mārketinga tirgus | 8 |
1.3. | Tirgus pētīšana | 11 |
2. | Tirgus segmentēšana | 12 |
2.1. | Mērķa tirgus attīstība | 12 |
2.2. | Galvenie tirgus segmentēšanas pamatprincipi | 14 |
2.3. | Produkts kā tirgus prece | 16 |
3. | Tirgus jēdziens, tirgus ekonomika un veidi | 16 |
3.1. | Tirgus tipi – konkurences situācijas | 18 |
3.2. | Cenas raksturojums, nozīme un veidošana tirgus izveidē | 19 |
4. | Mārketinga plānošanas process | 22 |
4.1. | Taktikas plānošana | 23 |
4.2. | Tirgus ietilpība, pieprasījuma mērīšana, prognozēšana | 23 |
5. | Tirgus zinību instrumenti | 26 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 30 |
Katra biznesa mērķis ir peļņa, savukārt mārketings ir radīts tieši tam, lai veiktu visas darbības ar tirgu, kuras vairos uzņēmuma peļņu. Šodien, aizvien pieaugošas konkurences apstākļos, jāmeklē un jāizmanto visas atziņas, kas palīdzēs pārdot, skaidri jāizprot reālā vide, kurā darbojamies, kā notiek tirgus segmentēšana, mērķa tirgus izvēle un produkta pozicionēšana, kas notiek mūsu potenciālo pircēju galvās pirms viņi atver savus makus.
Mūsdienu tirgus apstākļos uzņēmuma attīstīšanā ir jāievēro virkne priekšnosacījumu. Viens no tiem ir pareiza tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana, respektīvi, jānoskaidro un jānovērtē, ar kuriem klientiem ir vislabākais potenciāls nākotnes sadarbības veidošanā, kā arī iespējams vislielākais pārdošanas apjoms.
Daudziem uzņēmumiem, it īpaši tiem, kuri cenšas pārdot jaunus produktus vai pakalpojumus, jaunā produkta mārketings ir sarežģīts process, kurā apvienotas vairākas darbības. Viena no tām ir mārketinga pasākumi, lai inovatīvie produkti un pakalpojumi tiktu atzīti tirgū un tas prasa tirgus izpēti.…
Mārketings, Mārketings ikdienā, Mārketinga tirgus, Tirgus pētīšana, Tirgus segmentēšana, Mērķa tirgus attīstība, Galvenie tirgus segmentēšanas pamatprincipi, Produkts kā tirgus prece, Tirgus jēdziens, tirgus ekonomika un veidi, Tirgus tipi – konkurences situācijas, Cenas raksturojums, nozīme un veidošana tirgus izveidē, Mārketinga plānošanas process, Taktikas plānošana, Tirgus ietilpība, pieprasījuma mērīšana, prognozēšana, Tirgus zinību instrumenti
