-
Tirgus izpēte AS "Autotransports" ēdnīcai
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums | 5 |
2.1. | Iekšējās vides raksturojums | 6 |
uzņēmuma produktu apraksts | 6 | |
ienesīgums | 7 | |
mārketinga aktivitāšu analīze | 8 | |
2.2 | Ārējās vides analīze | 9 |
2.2.1. | Makrovides faktori | 9 |
2.2.2. | pieprasījums | 10 |
tirgus raksturojums | 11 | |
tirgus segmentēšana | 12 | |
2.2.3. | Konkurence | 13 |
Konkurence nozarē | 13 | |
Galvenie konkurenti | 14 | |
Aizvietotājpreces | 15 | |
2.2.4. | Starpnieki | 15 |
2.2.5. | Piegādātāji | 16 |
2.3. | SVID analīze | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi | 19 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 20 |
Pēdējos 14 gadus Latvija ir piedzīvojusi izaugsmi daudzās nozarēs. Ir uzlabojusies pakalpojumu sniegšanas un produkcijas ražošanas kvalitāte. Paplašinās preču un pakalpojumu sniegšanas kvalitāte, kas nodrošina lielas konkurences iespējas dažādās jomās. Ēdināšanas uzņēmumu skaits ir audzis un katram uzņēmumam ir svarīgi piesaistīt klientus, kas kļūtu par to pastāvīgajiem apmeklētājiem.
Ēdināšanas uzņēmumu izplatība ir vērojama ikvienā apdzīvotā vietā, jo šī ir tā joma, kur ir iespējas piedāvāt vienu no visplašākajiem sortimentu veidiem. Kut arī Latvijas demogrāfiskā situācija ir kritiska un cilvēku skaits samazinās, tomēr ir vērojams ekonomiskās situācijas neliels uzplaukums, jo cilvēki dod priekšroku pusdienot ēdnīcās nevis mājās.
Studiju darbā tiks aprakstīta „Talsu autotransporta” ēdnīca, kas ir viena no vispieprasītākajām un apmeklētākajām Talsu pilsētas ēdināšanas iestādēm. …
Uzņ.apraxts, mārketinga vides analīze, prod.apraxts, ienesīgums, mārk. aktivitāšu analīze, makrovides faktori, pieprasījums, segmentēšana, pircēja rīcība, konkurence, starpnieki, piegādātāji, SVID analīze.. Novērtēts uz 8 ballēm..
