Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Laima" produkcijas virzīšanas tirgū procesa organizēšana', 19.
Фрагмент работы

Šobrīd, lai efektīvi veicinātu savu preču vai pakalpojumu pārdošanas politiku, jebkura firma izmanto trešo mārketinga līdzekli – preces virzīšanas organizēšanu.
Viennozīmīgi, firmas „Laima”, kas ražo šokolādes, cukura un citus konditorejas izstrādājumus jau kopš 1870 gada, ik gadu saskaras ar problēmu kā efektīvi organizēt preču virzīšanu tirgū. To sekmē arī sīva konkurence saldumu tirgū, kā Latvijā, tā arī citās valstīs, izlutināts patērētājs, kuru tagad ir ļoti grūti izbrīnīt, un, kas viennozīmīgi, ir ļoti svarīgi – ekonomiskā situācija valstī.…

Коментарий автора
Atlants