Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Reklāmas kampaņas radošais plāns', 1.
  • Образец документа 'Reklāmas kampaņas radošais plāns', 2.
  • Образец документа 'Reklāmas kampaņas radošais plāns', 3.
Фрагмент работы

6. Mārketinga atbalsta aktivitāšu plāns
6.1. Sabiedriskās attiecības
Sarunāt ar žurnāla „Copes lietas” redaktoru un piedāvāt interviju, lai varētu pastāstīt par veikalu un piedāvāto klāstu, un pastāstīt kādus trikus pats veikala īpašnieks izmanto makšķerēšanai, iecienītākās vietas, un laikus.
6.2. Noieta veicināšanai
Sarīkot akciju – Iepērcies par Ls20- un saņem pludiņu Ls5- vērtībā vai Pērc makšķeres kātu un spoli saņem par 50% lētāk. Uz ielas, veikala tuvumā tiek dalītas skrejlapas, kur tiek informēts par iespēju iegādāties dāvanu karti Ls15- vērtībā, taču dāvanu saņēmējs preci varēs izvēlēties par Ls20.
6.3. Pārveidot veikala merčendaizingu
Ievietot veikala skatlogos jaunas aplikācijas, ar kreatīvu pieskaņu, labvēlīgu noskaņu, pārveidot gaismu novietojumu, uzsverot veikala stiprās puses, varbūt kādu lielu imitētu līdaku, lai rastu vēlmi pēc iespējas ātrāk braukt pie ūdeņiem un nodoties vaļaspriekam. Interesanti veikalā būtu ierīkot akvāriju un uzturēt dzīvas zivis.

Atlants