Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 1.
  • Конспект 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 2.
Фрагмент работы

Kādas auditorijas pētniecības firmas Jūs zināt, un kādas darbojas Latvijā, Baltijā?
Darba autore personīgi zin tikai vienu auditorijas pētniecības firmu – TNS Latvia. Tas skaidrojams ar to, ka šī pētniecības firma ir vienīgā, ar kuru darba autorei ir bijusi saskare.
Tomēr TNS Latvia nav vienīgais auditorijas pētniecības uzņēmums. Latvijas tirgū papildus šim uzņēmumam darbojas tādi pētnieciskie uzņēmumi kā Latvijas fakti, AGB un GfK, Data Serviss, SKDS, Mediastat.
TNS Latvia uzsāka savu darbību Latvijas tirgū 1992. gadā, lai gan ar citu nosaukumu. Ilgus gadus šis uzņēmums ir bijis monopolstāvoklī, tomēr nesen šī uzņēmuma pozīcijas “sašķobījās” dēļ tā, ka par tā darbību bija neapmierināti daudzi mēdiju pārstāvji.…

Atlants