Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 1.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 2.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 3.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 4.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 5.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 6.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 7.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 8.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 9.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 10.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 11.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 12.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 13.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 14.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 15.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 16.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 17.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 18.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 19.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 20.
  • Реферат 'Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze', 21.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Organizācijas darbības virziens    2
  Organizācijas struktūra    2
  Viesnīcas – restorāna „Eufrosine”misija    3
  Organizācijas mērķi    3
  Organizācijas iekšējā vide    5
  Mērķi    5
  Darbinieki    6
  Darba kultūra    7
  Tehnoloģijas    8
  Organizācijas ārējā vide    9
  Netieši ietekmējošā vide    9
  Tieši ietekmējošā vide    10
  Organizācijas vides nenoteiktība    15
  Komunikāciju veidi un lēmumu pieņemšanas organizācijā    15
  Komunikācijas veidi un formas    15
  Lēmumu pieņemšanas process, metodes    17
  Organizācijas motivēšanas modelis    18
  Organizācijas kontrole    19
  Vadīšana, vara, konflikts, stress    20
Фрагмент работы

Viesnīcā „Eufrosine” tiek lietota lineārā saite ( struktūra ), tas nozīmē, ka pilnvaras tiek tieši nodotas no vadītāja padotajam. Katram izpildītājam ir tikai viena saite uz augstāku līmeni, bet var būt vairākas saites uz zemāku līmeni. Arī viesnīcas struktūrā var redzēt, ka uz zemāku līmeni ir vairākas saites, bet uz augstāku tikai viena saite. Kā priekšrocība šādai struktūrai, protams, ir pārskatāma darbība, stingras kontroles iespējas, kas nebūt nevienā organizācijā nav, jo tiek jau kontrolēts viss, bet ne tik daudz, cik iespējams vajadzētu. Ļoti liels trūkums viesnīcas struktūrā, ka var samazināties kompetences līmenis, vadītājam jāpārzina pārāk daudz jautājumi. Tā kā „Eufrosine” ir mazs uzņēmums, tad tas ļoti atspoguļojas un ir ļoti redzams, ka vadītājam jāpārzina pārāk daudz jautājumu.
Protams, katram darbiniekam ir sava skaidra atbildība, skaidri pienākumi un tiesības, kā arī noteikti nepārsniedz 10 cilvēku skaitu vadītājam – padoto skaitu, jebkurš uzdevums ir uzticēts zemākajam līmenim, kas to var izpildīt un kārtīgi izdarīt.…

Коментарий автора
Atlants