Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Tirgvedība II. Cenu veidošana', 1.
Фрагмент работы

CENA ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
CENU VEIDOŠANAS KONCEPCIJA ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa. IEKŠĒJIE FAKTORI: mārketinga mērķi, darbības stratēģija, uzņēmuma izmaksas, mārketinga darbības organizācija. ĀRĒJIE FAKTORI: tirgus tipi, pieprasījuma elastīgums, likumdošana un valsts politika, pārējie faktori.
UZŅĒMĒJDARBĪBAS MĒRĶI, NOSAKOT OPTIMĀLĀS CENAS: nodrošināt izdzīvošanu tirgū, maksimāli palielināt peļņu, nodrošināt sev tirgū vienu no lielākajiem produktu realizācijas apjomiem, iegūt tirgū stabilas pozīcijas produktu kvalitātes ziņā.
PASTĀVĪGĀS IZMAKSAS: ir izmaksas, kas nemainās, mainoties produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
VIDĒJĀS PASTĀVĪGĀS IZMAKSAS: mainās līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos vai samazināšanos.
MAINĪGĀS IZMAKSAS: maiņas līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos).…

Коментарий автора
Atlants